LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wonen West Brabant weigert afspraken na te komen
Wonen West Brabant weigert afspraken na te komen
Hallo allemaal...
Ik heb een probleem met Wonen West Brabant (bergen op zoom) die in deze regio de huizen verhuurd.
Deze huizen komen uit de jaren '50, en nadat ik hier in 2004 ben komen wonen heb ik een hoop punten aangegeven die gerepareerd of verbeterd moesten worden.
Hieronder zat bijvoorbeeld dubbelglas, aangezien maar een klein deel van de woning dubbelglas heeft. Het huis op zich is slecht of niet geisoleerd, de kozijnen zijn op sommige plaatsen zo rot dat ik er binnenkort door naar buiten kan kijken, en de verzakking begint nu dermate vervelend te worden, dat scheuren en gaten in de muren vallen. Hele stukken komen er door het vocht (slechte isolatie) en de verzakking van de muur af.
Al vanaf onze betrekking heb ik bijvoorbeeld aangegeven het toegezegde dubbelglas geplaatst te willen zien. De reactie van WWB was "Er is pas een schilderbeurt geweest voor die wijk, u zult dus vóór de volgende schilderbeurt in 2009 dubbelglas geplaatst krijgen." Dat was dus al even 5 jaar wachten.
Vorig jaar zijn ze komen schilderen, en al wat ik zag, geen dubbelglas. Ik heb dus de schilderbeurt in eerste instantie geweigerd en eiste dat de woningbouw z'n afspraken na zou komen. Er werd mij toen toegezegd dat in 2010 een algehele renovatie plaats zou vinden, dit werd ook nog eens schriftelijk bevestigd, waarmee dus ook het dubbelglas geplaatst zou worden. Onder die voorwaarden heb ik de schilderbeurt door laten gaan.
We zitten nu in november 2010, en na weer veel klagen kreeg ik vorige maand een brief binnen waarin stond dat de renovatie pas in 2014 plaats gaat vinden. Ze willen me dus nog langer voor de vogels laten stoken, en me dan totaal 10 jaar aan het lijntje houden. En waarschijnlijk dat er dan weer een of andere onzin smoes verzonnen word om de huurders nog langer af te wimpelen -.-
Woningbouw blijft hardnekkig weigeren de toegezegde reparaties uit te voeren, en blijft me op een zijspoor zetten. Ook andere bewoners in de straat hebben deze toezeggingen gehad. Ondertussen zijn de gaten in de muren niet meer op een normale manier af te smeren, en ik ben er achter gekomen dat de vloer onder de badkamer aan het rotten is..
Weet iemand wat de beste manier is om ze te dwingen hun afspraken na te komen??
Ik heb een probleem met Wonen West Brabant (bergen op zoom) die in deze regio de huizen verhuurd.
Deze huizen komen uit de jaren '50, en nadat ik hier in 2004 ben komen wonen heb ik een hoop punten aangegeven die gerepareerd of verbeterd moesten worden.
Hieronder zat bijvoorbeeld dubbelglas, aangezien maar een klein deel van de woning dubbelglas heeft. Het huis op zich is slecht of niet geisoleerd, de kozijnen zijn op sommige plaatsen zo rot dat ik er binnenkort door naar buiten kan kijken, en de verzakking begint nu dermate vervelend te worden, dat scheuren en gaten in de muren vallen. Hele stukken komen er door het vocht (slechte isolatie) en de verzakking van de muur af.
Al vanaf onze betrekking heb ik bijvoorbeeld aangegeven het toegezegde dubbelglas geplaatst te willen zien. De reactie van WWB was "Er is pas een schilderbeurt geweest voor die wijk, u zult dus vóór de volgende schilderbeurt in 2009 dubbelglas geplaatst krijgen." Dat was dus al even 5 jaar wachten.
Vorig jaar zijn ze komen schilderen, en al wat ik zag, geen dubbelglas. Ik heb dus de schilderbeurt in eerste instantie geweigerd en eiste dat de woningbouw z'n afspraken na zou komen. Er werd mij toen toegezegd dat in 2010 een algehele renovatie plaats zou vinden, dit werd ook nog eens schriftelijk bevestigd, waarmee dus ook het dubbelglas geplaatst zou worden. Onder die voorwaarden heb ik de schilderbeurt door laten gaan.
We zitten nu in november 2010, en na weer veel klagen kreeg ik vorige maand een brief binnen waarin stond dat de renovatie pas in 2014 plaats gaat vinden. Ze willen me dus nog langer voor de vogels laten stoken, en me dan totaal 10 jaar aan het lijntje houden. En waarschijnlijk dat er dan weer een of andere onzin smoes verzonnen word om de huurders nog langer af te wimpelen -.-
Woningbouw blijft hardnekkig weigeren de toegezegde reparaties uit te voeren, en blijft me op een zijspoor zetten. Ook andere bewoners in de straat hebben deze toezeggingen gehad. Ondertussen zijn de gaten in de muren niet meer op een normale manier af te smeren, en ik ben er achter gekomen dat de vloer onder de badkamer aan het rotten is..
Weet iemand wat de beste manier is om ze te dwingen hun afspraken na te komen??
Re: Wonen West Brabant weigert afspraken na te komen
Hai,
hoe erg het ook is, dat kan niet.
Dubbelglas is geen verplichting en de toezeggingen die u gedaan zijn gingen voor gepland onderhoud, dat is niet bindend.
Er is eigenlijk niets wat u kunt doen om dus deze verhuurder te dwingen dit aan te passen.
Trudy
hoe erg het ook is, dat kan niet.
Dubbelglas is geen verplichting en de toezeggingen die u gedaan zijn gingen voor gepland onderhoud, dat is niet bindend.
Er is eigenlijk niets wat u kunt doen om dus deze verhuurder te dwingen dit aan te passen.
Trudy
Re: Wonen West Brabant weigert afspraken na te komen
Bah..
Als het dan zo makkelijk is om je afspraken niet na te komen hoef ik m'n huur (zoals afgesproken en wat ook zwart op wit staat) ook niet meer (op tijd) te betalen -.-
Bovenstaand is het eerste wat er door me heen schiet, waarom op tijd voor dit tochtgat betalen zoals afgesproken (zwart op wit) als de woningbouw haar afspraken (zwart op wit) ook niet na hoeft te komen. Natuurlijk werkt het niet zo, maar je zou er wel zo over gaan denken :/
En ja verhuizen is zeker een optie, maar met een wachtlijst van ruim 5 jaar ben je zomaar niet aan de beurt..
Aan de andere kant: nu werd ik net gebelt (na weer een email en een telefoontje van mijn kant) door een heer die mij volgende week woensdag een bezoekje komt brengen om de hele bouwkundige staat te gaan bekijken. Das toch weer voorzichtig positief, maar eerst maar afwachten..
Als het dan zo makkelijk is om je afspraken niet na te komen hoef ik m'n huur (zoals afgesproken en wat ook zwart op wit staat) ook niet meer (op tijd) te betalen -.-
Bovenstaand is het eerste wat er door me heen schiet, waarom op tijd voor dit tochtgat betalen zoals afgesproken (zwart op wit) als de woningbouw haar afspraken (zwart op wit) ook niet na hoeft te komen. Natuurlijk werkt het niet zo, maar je zou er wel zo over gaan denken :/
En ja verhuizen is zeker een optie, maar met een wachtlijst van ruim 5 jaar ben je zomaar niet aan de beurt..
Aan de andere kant: nu werd ik net gebelt (na weer een email en een telefoontje van mijn kant) door een heer die mij volgende week woensdag een bezoekje komt brengen om de hele bouwkundige staat te gaan bekijken. Das toch weer voorzichtig positief, maar eerst maar afwachten..
Re: Wonen West Brabant weigert afspraken na te komen
Laatst gewijzigd door snepke op 08 nov 2010 09:21, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 32490
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Wonen West Brabant weigert afspraken na te komen
Goh JD, geen exclusieve wijn meer? Overgestapt op bier?
-
- Berichten: 2893
- Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
- Locatie: Almelo
Re: Wonen West Brabant weigert afspraken na te komen
Waarom wend u zich niet tot de huurcommissie in uw ressort?
Re: Wonen West Brabant weigert afspraken na te komen
Zo het heeft ff geduurt, maar goed.
De opzichter is langs geweest, heeft het e.e.a. gezien aan mankementen en laat het meeste ervan 'nakijken' door een aannemer.
Het hekele punt dubbelglas bijvoorbeeld word gewoon als 'bestuurlijke beslissing' van tafel geveegd, ondanks het zwart op wit hebben van deze afspraken. Rotte kozijnen worden ondanks de huidige staat niet vervangen, maar enkel gepleisterd zodat deze nog die 4 jaar door kunnen (hopen ze). De aflopende vloer in de woonkamer, daar willen ze de balken onder de vloer voor gaan bekijken, maar met alle scheuren in het hele huis lijkt me de kans klein dat ze iets aan die balken gaan zien..
Bewoners zullen het maar moeten slikken, aldus de woningbouw. Nou ben ik al aan het zoeken geweest naar soortgelijke zaken, maar ik word er niet echt wijzer van wat nou wel en niet bindend is, maar inderdaad, reken maar dat ik hier nog op verder ga.
De huurcommissie btw, bestaat uit leden van deze woningcorporatie, en om hier mijn zaak voor te leggen is 25 euro weggegooit geld denk ik.. Na het e.e.a. nagezocht te hebben zal ik hier waarschijnlijk wel aan moeten geloven, ook zeker nu er gewoon duidelijk is dat deze woningcorporatie zich niet aan de afspraken gaat houden..
De opzichter is langs geweest, heeft het e.e.a. gezien aan mankementen en laat het meeste ervan 'nakijken' door een aannemer.
Het hekele punt dubbelglas bijvoorbeeld word gewoon als 'bestuurlijke beslissing' van tafel geveegd, ondanks het zwart op wit hebben van deze afspraken. Rotte kozijnen worden ondanks de huidige staat niet vervangen, maar enkel gepleisterd zodat deze nog die 4 jaar door kunnen (hopen ze). De aflopende vloer in de woonkamer, daar willen ze de balken onder de vloer voor gaan bekijken, maar met alle scheuren in het hele huis lijkt me de kans klein dat ze iets aan die balken gaan zien..
Bewoners zullen het maar moeten slikken, aldus de woningbouw. Nou ben ik al aan het zoeken geweest naar soortgelijke zaken, maar ik word er niet echt wijzer van wat nou wel en niet bindend is, maar inderdaad, reken maar dat ik hier nog op verder ga.
De huurcommissie btw, bestaat uit leden van deze woningcorporatie, en om hier mijn zaak voor te leggen is 25 euro weggegooit geld denk ik.. Na het e.e.a. nagezocht te hebben zal ik hier waarschijnlijk wel aan moeten geloven, ook zeker nu er gewoon duidelijk is dat deze woningcorporatie zich niet aan de afspraken gaat houden..
Re: Wonen West Brabant weigert afspraken na te komen
Vandaag telefoon gehad van mijn verhuurder, die wist blijkbaar al wie en wat en hoe:
Zei: "Goedemorgen met XXXXXX van Stadlander." (stadlander is nieuwe naam van deze stichting)
Ik: "Wie?"
Zei: "Stadlander. Wonen West Brabant fuseerd binnenkort met de andere corporaties in de regio Bergen op Zoom"
Ik: "Mogge.."
Zei: "Ben u bekend met het forum van Tros Radar?"
Ik: "Jazeker. Hoezo?"
Zei: "Ben u daar geregistreerd onder gebruiker 'Athoz'?"
Ik: "Jawel.."
Zei: "Heeft u daar onlangs nog iets over deze woningcorporatie gepost?"
Ik: "Jup. Hoezo???"
Zei: "We zijn daar niet zo blij mee, en verzoeken u dan ook de inhoud van die posts te verwijderen of te wijzigen."
Ik: "Dat is dan heel jammer, voor zolang jullie je afspraken niet nakomen post ik dit waar ik het dan ook maar wil. Positieve reacties post ik ook, maar die vind je niet terug. Zegt genoeg lijkt me?"
Zei: "Beetje kinderachtig om meteen maar publieke fora op te gaan zoeken als het om een simpel op te lossen geschil gaat.."
Ik: "Als het zo simpel is, waarom komen jullie je afspraken dan niet na, en waarom moet ik dan onderhand al bijna 7 jaar via telefoon, email en brieven, en binnenkort geschillencommissies e.d. proberen jullie je aan de afspraken te houden? Jullie hebben de schriftelijke afspraken als 'bestuurlijke beslissing' van tafel geveegd, en dat is in mijn ogen onbeschoft genoeg, zeker gezien de communicatie die ik met jullie gehad heb hierover."
Zei: ".... Ja dat zal allemaal wel, wij vinden het bijzonder kinderachtig en zouden graag uw reacties van dit forum verwijderd willen zien."
Ik: "Gaan jullie alsnog jullie SCHRIFTELIJKE afspraken nakomen?"
Zei: "Daar moet ik met m'n chef voor overl....."
Ik: "Niets overleggen. Ja of nee, want onderhand heb ik dit al vaak genoeg gehoord, om precies te zijn ruim 6.5 jaar, om dan maanden later te horen dat het nog niet uitgevoerd kan worden. Ja of nee?"
Zei: "U hoeft niet zo geirriteerd te reageren, ik kan daar geen uitspraken over doen."
Ik: "Als u zoals nu optreed als woordvoerdster van de woningcorporatie, zou u ook de uitspraken moeten kunnen doen. Aangezien u dat niet kunt, wil ik nu per direct iemand spreken die dat wel kan."
Zei: "Dat kan ik niet doen meneer XXXX."
Ik: "Dan zijn we klaar totdat ik met iemand spreek die WEL uitspraken kan doen over schriftelijke afspraken inzake de staat van de woning, de verbeteringen en isolatie naar de huidige normen."
Zei: "...."
Ik: "Goeiedag nog..."
De irritatie loopt hoog genoeg op, en onderhand ben ik al meermalen uitgenodigd voor een gesprek op een plaatselijk buurtwijk kantoortje. Ik ben eenmaal heengegaan, waar ik een vruchteloos en bijzonder tijdverspillend gesprek heb gehad over alles behalve de essentie van mijn geschil met ze. Ik ben daarna dus niet meer ingegaan op aanbiedingen een 'gesprek' te komen voeren aangezien al heel snel bleek dat ze alleen aan damagecontrol willen doen, en geen woord willen wisselen over het al dan niet nakomen van schriftelijke afspraken..
Diep triest...
De vloer is op 2 meter spanne opgehoogd, waardoor dus nu een aflopend stuk van ongeveer 6 meter, en een (bijna) rechtlopend stukje van 2 meter is ontstaan. De scheuren in de muren e.d. zijn dichtgesmeerd, aan de optrekkende vochtproblemen in de gang is niets gedaan, eergisteren is heir een stuk van de muur af komen vallen. De kozijnen zijn alleen op de meest rotte stukken behandeld, en met veel aandringen in de primer gezet. De gaten zijn dan enigzins dicht, de afwerking (welke afwerking?) moet ik dan zelf maar even uitvoeren.
De mannen die het uit moesten voeren wisten me al te vertellen dat ondanks dat ze het goed wilden repareren, ze hier geen tijd voor kregen van WWB. "Hoe het er ook voor staat, we hebben tot morgen om alles te doen, en dan hebben we de volgende klus.".
Dat is dan je woningbouwvereniging.
Zei: "Goedemorgen met XXXXXX van Stadlander." (stadlander is nieuwe naam van deze stichting)
Ik: "Wie?"
Zei: "Stadlander. Wonen West Brabant fuseerd binnenkort met de andere corporaties in de regio Bergen op Zoom"
Ik: "Mogge.."
Zei: "Ben u bekend met het forum van Tros Radar?"
Ik: "Jazeker. Hoezo?"
Zei: "Ben u daar geregistreerd onder gebruiker 'Athoz'?"
Ik: "Jawel.."
Zei: "Heeft u daar onlangs nog iets over deze woningcorporatie gepost?"
Ik: "Jup. Hoezo???"
Zei: "We zijn daar niet zo blij mee, en verzoeken u dan ook de inhoud van die posts te verwijderen of te wijzigen."
Ik: "Dat is dan heel jammer, voor zolang jullie je afspraken niet nakomen post ik dit waar ik het dan ook maar wil. Positieve reacties post ik ook, maar die vind je niet terug. Zegt genoeg lijkt me?"
Zei: "Beetje kinderachtig om meteen maar publieke fora op te gaan zoeken als het om een simpel op te lossen geschil gaat.."
Ik: "Als het zo simpel is, waarom komen jullie je afspraken dan niet na, en waarom moet ik dan onderhand al bijna 7 jaar via telefoon, email en brieven, en binnenkort geschillencommissies e.d. proberen jullie je aan de afspraken te houden? Jullie hebben de schriftelijke afspraken als 'bestuurlijke beslissing' van tafel geveegd, en dat is in mijn ogen onbeschoft genoeg, zeker gezien de communicatie die ik met jullie gehad heb hierover."
Zei: ".... Ja dat zal allemaal wel, wij vinden het bijzonder kinderachtig en zouden graag uw reacties van dit forum verwijderd willen zien."
Ik: "Gaan jullie alsnog jullie SCHRIFTELIJKE afspraken nakomen?"
Zei: "Daar moet ik met m'n chef voor overl....."
Ik: "Niets overleggen. Ja of nee, want onderhand heb ik dit al vaak genoeg gehoord, om precies te zijn ruim 6.5 jaar, om dan maanden later te horen dat het nog niet uitgevoerd kan worden. Ja of nee?"
Zei: "U hoeft niet zo geirriteerd te reageren, ik kan daar geen uitspraken over doen."
Ik: "Als u zoals nu optreed als woordvoerdster van de woningcorporatie, zou u ook de uitspraken moeten kunnen doen. Aangezien u dat niet kunt, wil ik nu per direct iemand spreken die dat wel kan."
Zei: "Dat kan ik niet doen meneer XXXX."
Ik: "Dan zijn we klaar totdat ik met iemand spreek die WEL uitspraken kan doen over schriftelijke afspraken inzake de staat van de woning, de verbeteringen en isolatie naar de huidige normen."
Zei: "...."
Ik: "Goeiedag nog..."
De irritatie loopt hoog genoeg op, en onderhand ben ik al meermalen uitgenodigd voor een gesprek op een plaatselijk buurtwijk kantoortje. Ik ben eenmaal heengegaan, waar ik een vruchteloos en bijzonder tijdverspillend gesprek heb gehad over alles behalve de essentie van mijn geschil met ze. Ik ben daarna dus niet meer ingegaan op aanbiedingen een 'gesprek' te komen voeren aangezien al heel snel bleek dat ze alleen aan damagecontrol willen doen, en geen woord willen wisselen over het al dan niet nakomen van schriftelijke afspraken..
Diep triest...
De vloer is op 2 meter spanne opgehoogd, waardoor dus nu een aflopend stuk van ongeveer 6 meter, en een (bijna) rechtlopend stukje van 2 meter is ontstaan. De scheuren in de muren e.d. zijn dichtgesmeerd, aan de optrekkende vochtproblemen in de gang is niets gedaan, eergisteren is heir een stuk van de muur af komen vallen. De kozijnen zijn alleen op de meest rotte stukken behandeld, en met veel aandringen in de primer gezet. De gaten zijn dan enigzins dicht, de afwerking (welke afwerking?) moet ik dan zelf maar even uitvoeren.
De mannen die het uit moesten voeren wisten me al te vertellen dat ondanks dat ze het goed wilden repareren, ze hier geen tijd voor kregen van WWB. "Hoe het er ook voor staat, we hebben tot morgen om alles te doen, en dan hebben we de volgende klus.".
Dat is dan je woningbouwvereniging.
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: Wonen West Brabant weigert afspraken na te komen
Er worden hier 3 zaken aangehaald door Athoz die wel op elkaar lijken, maar toch verschillend zijn.
1. Achterstallig onderhoud. De woning is slecht (Hier vallen rotte kozijnen, grote scheuren in de muren, vloer aflopend, etc... onder)
Dit dient de woningbouwvereniging gewoon op te lossen, en hiervoor kun je ze een (redelijke) maar bindende termijn stellen. Mocht dit dan nog niet gebeurd zijn dan kun je het zelf laten repareren en de kosten inhouden op de huurbetalingen.
2. Woningverbetering. De woning kan worden gemoderniseerd (Hier valt bijvoorbeeld het dubbel glas onder.)
Dit kun je niet afdwingen. Het is zoals de WBV zegt een bestuurlijke keuze om het glas wel of niet te vervangen. Wat je wel kunt doen is om te bekijken of de huurprijs in lijn is met de staat van het huis. Betaal je niet teveel huur voor het aantal punten wat het huis waard is ?
3. Afspraken. Een man een man een woord een woord.
Onafhankelijk wat hierboven onder punt 1 en 2 staat geldt dat gemaakte afspraken van beide zijden nagekomen dienen te worden. Een intentieverklaring van de WBV om bij de volgende renovatie de ramen te vervangen is wel iets anders dan een keiharde toezegging dat dit in 2010 wordt uitgevoerd.
Als je wel een duidelijke en harde toezegging hebt die niet nagekomen is, kun je op basis daarvan nakoming vorderen. Dit zou je eventueel via het kantongerecht moeten spelen als de WBV weigerachtig blijft. De bewijslast ligt wel bij jouw, dus zorg dat je goed beslagen ten ijs komt
1. Achterstallig onderhoud. De woning is slecht (Hier vallen rotte kozijnen, grote scheuren in de muren, vloer aflopend, etc... onder)
Dit dient de woningbouwvereniging gewoon op te lossen, en hiervoor kun je ze een (redelijke) maar bindende termijn stellen. Mocht dit dan nog niet gebeurd zijn dan kun je het zelf laten repareren en de kosten inhouden op de huurbetalingen.
2. Woningverbetering. De woning kan worden gemoderniseerd (Hier valt bijvoorbeeld het dubbel glas onder.)
Dit kun je niet afdwingen. Het is zoals de WBV zegt een bestuurlijke keuze om het glas wel of niet te vervangen. Wat je wel kunt doen is om te bekijken of de huurprijs in lijn is met de staat van het huis. Betaal je niet teveel huur voor het aantal punten wat het huis waard is ?
3. Afspraken. Een man een man een woord een woord.
Onafhankelijk wat hierboven onder punt 1 en 2 staat geldt dat gemaakte afspraken van beide zijden nagekomen dienen te worden. Een intentieverklaring van de WBV om bij de volgende renovatie de ramen te vervangen is wel iets anders dan een keiharde toezegging dat dit in 2010 wordt uitgevoerd.
Als je wel een duidelijke en harde toezegging hebt die niet nagekomen is, kun je op basis daarvan nakoming vorderen. Dit zou je eventueel via het kantongerecht moeten spelen als de WBV weigerachtig blijft. De bewijslast ligt wel bij jouw, dus zorg dat je goed beslagen ten ijs komt
Re: Wonen West Brabant weigert afspraken na te komen
De bewijslast is het probleem niet, de brief met de letterlijke toezegging van het plaatsen van bijvoorbeeld dubbelglas (het eigenlijke hekele punt) heb ik boven liggen.
Het achterstallig onderhoud word dan na veel vijfen en zessen gedaan, de renovatie word pas in 2014 uitgevoerd, ook weer in tegenstelling tot eerdere uitspraken (niet zwart op wit).
De huur is redelijk in lijn met de punten voor zover ik na heb kunnen zoeken, het huis zelf niet, maar de tuin schijnt een belangrijke factor te zijn (?). Ik moet hierover nog e.e.a. nazoeken.
Zoals je al zei, als ik 5 dagen te laat m'n huur betaal kan ik al een brief van ze verwachten, maar zelf laten ze hun huurders - die hun meer dan riante salaris betalen - jaren aan het lijntje. Als het dan al wat is, dan uiteindelijk een principe kwestie.
p.s. Voordat er weer iemand begint te blaten over het te laat betalen van m'n huur, ja dat is eens voorgekomen, ik ben geen notoire laat- of wanbetaler..
Het achterstallig onderhoud word dan na veel vijfen en zessen gedaan, de renovatie word pas in 2014 uitgevoerd, ook weer in tegenstelling tot eerdere uitspraken (niet zwart op wit).
De huur is redelijk in lijn met de punten voor zover ik na heb kunnen zoeken, het huis zelf niet, maar de tuin schijnt een belangrijke factor te zijn (?). Ik moet hierover nog e.e.a. nazoeken.
Zoals je al zei, als ik 5 dagen te laat m'n huur betaal kan ik al een brief van ze verwachten, maar zelf laten ze hun huurders - die hun meer dan riante salaris betalen - jaren aan het lijntje. Als het dan al wat is, dan uiteindelijk een principe kwestie.
p.s. Voordat er weer iemand begint te blaten over het te laat betalen van m'n huur, ja dat is eens voorgekomen, ik ben geen notoire laat- of wanbetaler..