portaal dat zijn pas oplichters eerste klas
huur nu al 10 jaar een woning van hun,
altijd problemen omtrent dingen repareren
heb nu afgelopen 8 januari een wonigbrand gehad
en nu vandaag 20 mrt zijn ze nog steeds niet begonnen
met opknapwerkzaamheden van mijn woning terwijl ik diezelfde dag nog heb gezegd dat we terug willen en zo snel mogelijk, nu zit ik via hun in een 2 kamerflat met 6 pers met een huur van 1670 euro omdat deze gemeubeleerd is,daar wij alles kwijt zijn geraakt door de brand,
diefstal is t want de flat is van portaal maar verhuurd deze weer door aan rots vastgroep,dit zijn echt mafia praktijken,maar wij zijn wel aangewezen op deze praktijk,we kunnen niet anders,
maar ja ben wel ff me verhaal kwijt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] woningbouwvereniging portaal leiden
-
Re: woningbouwvereniging portaal leiden
Het kan goed dat men met de herstelwerkzaamheden nog niet is begonnen. Maar 1600 euro per maand voor een gemeubileerde plat is veel te duur. Raadpleeg www.vrom.nl en zie daar.
Wat de herstelwerkzaamheden betreft kan het uitstel te maken hebben met verschillende factoren. Ik weet niet welke, het kunnen er veel zijn.
Echt afwachten dus en mocht u het financieel niet kunnen berappen dan een goed advies, vraag bijzondere bijstand aan, schaamt u zich daarvoor niet, het is uw goed recht.
CM
Wat de herstelwerkzaamheden betreft kan het uitstel te maken hebben met verschillende factoren. Ik weet niet welke, het kunnen er veel zijn.
Echt afwachten dus en mocht u het financieel niet kunnen berappen dan een goed advies, vraag bijzondere bijstand aan, schaamt u zich daarvoor niet, het is uw goed recht.
CM
Re: woningbouwvereniging portaal leiden
bedankt voor je reacktie chanmaster,
maar blijf t vreemd vinden dat ze ,nu bijna 3 mnd later nog niet begonnen zijn ,en je nog geneens ff de moeitte nemen om te zeggen waarom niet , en bijzondere uitkering krijgen wij niet omdat mijn man eigen ondernemer in de bouw is,
maar blijf t vreemd vinden dat ze ,nu bijna 3 mnd later nog niet begonnen zijn ,en je nog geneens ff de moeitte nemen om te zeggen waarom niet , en bijzondere uitkering krijgen wij niet omdat mijn man eigen ondernemer in de bouw is,