Ik woon in een flat op de eerste verdieping. Begin juni gaf een medebewoner aan dat hij last had van een lekkage in zijn box en dat mijn badkamer wel eens de boosdoener zou kunnen zijn. Naar wat gezamelijk uitproberen leek me dat een waarheid. Ik nam contact op met mijn woonstiching. ( Wherestad ) Zij kwamen binnen een week langs en concludeerde dat er water stroomde via de naden van de betegelde muur. De tegels dienden te worden vervangen. Er werd een zeil neergehangen voor de twee dat dit in beslag zou nemen. Ik ben nu bijna een half jaar verder. In die tijd heb bijna dagelijks gebeld met de woonstichting. Iedere keer mocht ik hun welgemeende excuses aanhoren en ze waren het met me eens dat dit echt niet kon. Nu mijn radiator in de badkamer ook begon te lekken nam ik opnieuw contact op met de woonstichting om dit door te geven. Pas na een week kon er iemand langkomen.
Vandaag ( 25-10-2007 ) gaf mijn medebewoner opnieuw aan dat zijn box last had van een lekkage. De loodgieter door hem ingeschakeld gaf gelijk aan dat die door de radiator in mijn badkamer moest komen.
De verwarming werd afgesloten er er zou iemand langkomen om die vandaag te vervangen. Tevens viel het ze op dat mijn laminaatvloer omhoog kwam. Een teken van vocht en dus schade, wellicht veroorzaakt door de radiator. Deze moest worden vervangen.Ik had diezelfde dag mijn moeder langs laten komen om aanwezig te zijn, zodat ik terug naar mijn werk kon gaan.
Niemand verscheen!
Na telefonisch contact te hebben gehad met met medebewoner viel mijn broek op mijn enkels. Hij had gesproken met Wherestad en zij adviseerde hem de schade bij mij te verhalen!!! Iets wat hij niet wilde doen, omdat hij weet dat ik al die maanden in een half verbouwde badkamer heb doorgebracht. Samen gaan we nu de strijd aan met Wherestad.
Mijn inboedelverzekering ( Interpolis )dekt dit niet en heeft mij geadviseerd juridische stappen te ondernemen. Ook zij houden Wherestad aansprakelijk. Ik zal binnenkort langs het kantoor van de woonstichting gaan en houdt jullie op de hoogte.
Bedankt voor het luisteren...lezen.
Met vriendelijke groet,
Bart Lommers
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Woonstichting Wherestad
-
Re: Woonstichting Wherestad
Woonstichting.
Een tip om ook eens te kijken op Woonbond.nl
Grootvader
Een tip om ook eens te kijken op Woonbond.nl
Grootvader
-
Re: Woonstichting Wherestad
Even de beloofde update:
Samen met mijn medebewoner heb ik een klachtbrief bij Wherestad neergelegd. Ook heb ik melding gemaakt van de vochtige muren ( Het behang begint inmiddels los te laten en de slaapkamer stinkt naar vocht! ), het laminaat dat steeds meer ophoog komt, de verroeste radiator etc.etc. Ook heb ik een claim neergelegd.
Maandag 12 augustus wordt er nu gestart met een verbouwing van onze badkamer. Dit projectje gaat twee weken duren. We zullen ergens anders moeten douchen, maar we zijn blij dat er na vijf maanden nu eindelijk wat wordt gedaan.
Het enige waar we nu nog hopen is een financiele tegemoetkoming voor de zaken die we zullen moeten gaan vervangen.
Ik houd jullie op de hoogte.
B.Lommers
Samen met mijn medebewoner heb ik een klachtbrief bij Wherestad neergelegd. Ook heb ik melding gemaakt van de vochtige muren ( Het behang begint inmiddels los te laten en de slaapkamer stinkt naar vocht! ), het laminaat dat steeds meer ophoog komt, de verroeste radiator etc.etc. Ook heb ik een claim neergelegd.
Maandag 12 augustus wordt er nu gestart met een verbouwing van onze badkamer. Dit projectje gaat twee weken duren. We zullen ergens anders moeten douchen, maar we zijn blij dat er na vijf maanden nu eindelijk wat wordt gedaan.
Het enige waar we nu nog hopen is een financiele tegemoetkoming voor de zaken die we zullen moeten gaan vervangen.
Ik houd jullie op de hoogte.
B.Lommers