LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bezichtigen woningen

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Dark Dawn
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 okt 2008 22:55

Bezichtigen woningen

Ongelezen bericht door Dark Dawn »

Hallo allemaal,
Ik sta nu al 2,5 jaar ingeschreven bij woonnet rijmond en krijg eindelijk eens de kans om een woning te bezichtigen. Het schijnt daarbij normaal te zijn om 15 tot 30 mensen tegelijk te laten komen, omdat hun 'ervaring' is dat een deel niet komt opdagen. Goed ,kan ik mee leven.
Nu is het geval dat ik starter ben, ik woon op het moment nog bij mijn ouders. Toch willen verschillende verhuurders, o.a. woningbedrijf rotterdam, dat ik een verhuurders (niet-huurschuld) meeneem, terwijl ik dus geen hoofdbewoner ben. Dit is toch heel erg raar? wat heb ik in vredesnaam te maken met de eventuele huurschuld van mijn ouders? Daarnaast worden er 30 mensen uitgenodigd die ze ter plekke gaan 'selecteren' dit is toch geen normale gang van zaken of wel? Wat vinden jullie hiervan?

vladja
Berichten: 537
Lid geworden op: 10 okt 2004 10:39

Re: Bezichtigen woningen

Ongelezen bericht door vladja »

Gewoon een verklaring van je ouders meenemen dat je altijd netjes aan je verplichtingen voor wat betreft het betalen van kost en inwoning hebt voldaan.

Gesloten