Hallo,
Ik heb een fout gemaakt, Ik heb een kantoorruimte gehuurd voor de duur van 5 jaar, door omstandigheden lukt het gewoon nog niet en wil het dus beeindigen, Er staat geen proeftijd in en de opzegtermijn is maar liefst 1 jaar, Is een proeftijd verplicht? Wat kan ik nu nog doen?
Mvg,
Jafri
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kan ik de huur zomaar opzeggen?
Re: Kan ik de huur zomaar opzeggen?
Nee, waarom zou dat?Is een proeftijd verplicht?
Is toch vrij normaal voor bedrijfsruimte?opzegtermijn is maar liefst 1 jaar
En wellicht kun je ook alleen opzeggen tegen het einde van de huurperiode. Dus als je sinds 1 januari 2011 een contract hebt voor 5 jaar en je zegt NU op dan loopt de huur nog door tot en met 31 december 2012. Maar daarvoor moet je het contract en de wet bekijken.
Razendsnel met de verhuurder in overleg treden? Een andere huurder zoeken? Iemand erbij zoeken op kantoor die medegebruiker wil worden en meebetaalt? Je omzet verbeteren zodat je de huur wel op kan brengen? Stoppen met betalen en emigreren naar een eiland in de Stille Zuidzee?Wat kan ik nu nog doen?
Als je al hebt getekend kan je beter de punten hierboven volgen.
Doe verder geen moeite te reageren. Jafri heeft zich 3 minuten voor het posten van het bericht geregistreerd en heeft na 14 juni niet meer dit forum bezocht.
-
Hij heeft de optie van SJZ gekozen en zit nu ergens op Fiji...