LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abn amro jaaropgaaf

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
berent botje

abn amro jaaropgaaf

Ongelezen bericht door berent botje »

Wat vinden jullie van het volgende. Begin 2008 zijn wij bij de hypotheker geweest om een hypotheek af te sluiten. De keuze valt op een hypotheek van de ABN-AMRO. Op 1 december 2008 gaat deze hypotheek in. In februari 2009 wacht ik op mijn jaaropgaaf van mijn hypotheek, vreemd genoeg wordt deze naar mijn oude adres gestuurd. Blijkbaar denkt de ABN dat ik mijn nieuwe huis voor opslag gebruik en dat ik in mijn oude huis blijf wonen. Ik heb hun een bericht gestuurd per e-mail, ik krijg geen antwoord. Een tijdje terug stuur ik hun weer een bericht, wonderwel krijg ik ditmaal wel bericht terug en wordt ik ervan verzekerd dat het ditmaal wel naar het goede adres wordt gestuurd, plus ze sturen mijn nog een exemplaar van de jaaropgaaf van 2008 naar mijn nieuwe adres. Dus niet, ook dit exemplaar beland in een handgeschreven open evenlop op mijn oude adres. Ik begin ernstig mijn twijfels te krijgen bij een bank die zo slordig met dergelijke gegevens omspringt en blijkbaar zijn administratie niet op orde heeft

CB

Re: abn amro jaaropgaaf

Ongelezen bericht door CB »

Is het echt al zolang geleden? Vanwaar dat je dat nu past post?

Gesloten