Hallo,
Wie weet wat ik kan doen?
Onze nieuwe adviseur heeft vergeten de getekende offerte op tijd in te leveren bij de bank. De rente, die nu berekend wordt lige 0,4% hoger dan de getekende offerte. Wat kan ik doen om de extra kosten te voorkomen?
Ook als we niet op de offerte ingaan ( vanwege oversluiten) dan hebben we toch al een taxatie rapport laten maken.
Wie o wie weet raad?????????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] adviseur vergeet offerte
-
Re: adviseur vergeet offerte
Hoi,
Een goede adviseur lost deze fout wel op. Ik zou het verlies van die 0,4% bij het bedrijf verhalen. Als jij aantoonbaar hebt dat alles op tijd getekend is zal je altijd in het gelijk worden gesteld.
Succes!!
Een goede adviseur lost deze fout wel op. Ik zou het verlies van die 0,4% bij het bedrijf verhalen. Als jij aantoonbaar hebt dat alles op tijd getekend is zal je altijd in het gelijk worden gesteld.
Succes!!
Ja, maar wat is bewijs. Wij hebben 14 dagen van te voren alle getekende papieren met de adviseur meegegeven. We hebben ze getekend toen hij bij ons thuis was. Daarna is er blijkbaar niets meer mee gebeurd. We hebben in ieder geval geen melding van aangetekend opsturen. De datum van tekenen is wel de juiste datum.
-
Ok,
Jullie hebben ook een exemplaar van de getekende offerte gehouden??
Ik zou me rechtsbijstandsverzekering inschakelen alsmede een brief/e-mail naar het betreffende bedrijf dat je een schade vergoeding eist door falen van de adviseur!
Jullie hebben ook een exemplaar van de getekende offerte gehouden??
Ik zou me rechtsbijstandsverzekering inschakelen alsmede een brief/e-mail naar het betreffende bedrijf dat je een schade vergoeding eist door falen van de adviseur!
Nee, helaas............
We hebben wel een kopie, maar daar staan nog geen handtekeningen op.
Dat is natuurlijk zo geregeld maar....
We hebben wel een kopie, maar daar staan nog geen handtekeningen op.
Dat is natuurlijk zo geregeld maar....
ik zit op dit moment in precies dezelfde situatie. Een niet meewerkende tussenpersoon die mondeling toegeeft dat het probleem bij hem ligt. We zijn alleen op dit moment al een jaar bezig om alles voor elkaar te krijgen.
Inmiddels heb ik mijn rechtsbijstandverzekering ingesteld, de tussenpersoon aansprakelijk gesteld voor de gemaakte extra kosten en de feit dat het rente% niet juist is....
afwachten nu dus.
de tussenpersoon schermt met de BAVAM. daar heeft hij deze zaak aan voorgelegd, maar dat geloof ik inmiddels niet meer....
Wellicht kunnen we elkaar op de hoogte houden indien iets helpt of wel zorgt voor een oplossing?
Inmiddels heb ik mijn rechtsbijstandverzekering ingesteld, de tussenpersoon aansprakelijk gesteld voor de gemaakte extra kosten en de feit dat het rente% niet juist is....
afwachten nu dus.
de tussenpersoon schermt met de BAVAM. daar heeft hij deze zaak aan voorgelegd, maar dat geloof ik inmiddels niet meer....
Wellicht kunnen we elkaar op de hoogte houden indien iets helpt of wel zorgt voor een oplossing?