Inmiddels ben ik de schaamte voorbij en kan ik mijn ervaringen delen.
Want wat als.....:
Je kunt door omstandigheden je hypotheekverplichtingen niet nakomen (echtscheiding)
Je doet je uiterste best maar alles wat je doet gaat net verkeerd (ex haalt de bankrekening /en-of/ leeg)
Dan wil je je huis verkopen... en de bank zegt.... de vraagprijs is te laag en dekt de hypotheek niet... U moet 30.000 betalen.
Je zou denken dat ze dat zien als een lening... maar nee... ze verbieden de verkoop.
Deurwaarder/ openbare verkoop/ verkoopprijs nog een 50.000 lager/ koper een familielid van bankemployee.
Gelukkig had ik net op tijd via BBV-Vkbv een nieuwe hypotheek geregeld (300 per maand goedkoper!!!!)
Op het laatste moment kwam ik uit die muizenval die was opgezet door mijn bank.
En ik weet zeker dat er meer mensen zijn in een zelfde situatie.
[commerciële link door de moderator verwijderd]
Maar mensen die in een zelfde situatie zitten mogen me mailen op [email protected] om gebruik te maken van mijn ervaringen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Als je je hypotheek niet meer kunt betalen
-
Re: Als je je hypotheek niet meer kunt betalen
Pure spam en gelukkig bericht al gemeld.
vervelend voor jou dat het zo slecht gaat in de branche maar om op zo'n goedkope en simpele manier reclame te maken...
Opzouten dus met je toko!
vervelend voor jou dat het zo slecht gaat in de branche maar om op zo'n goedkope en simpele manier reclame te maken...
Opzouten dus met je toko!
Die site is vaag. Layout klopt niet en is commercieel.
-
Bah!! Mag hopen voor je dat het je niet echt overkomt
vage site, je kan alleen informatie aanvragen via een web-formulier, nergens staat een adres of telefoonnummer...
wekt niet echt vertrouwen op.
Ach dat is dezelfde spammerd die maanden geleden ook al het forum zat vol te spammen met deze waardeloze site.thecure schreef:vage site, je kan alleen informatie aanvragen via een web-formulier, nergens staat een adres of telefoonnummer...
Vooral niet bezoeken, ze zijn het de bezoekersaantallen niet eens waard.