LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ambtenarenhypotheek

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
Gertjan1

Ambtenarenhypotheek

Ongelezen bericht door Gertjan1 »

Op het internet zie je steeds vaker advertenties van financiele bedrijven die zogeheten ambtenarenhypotheken aanbieden. Als ambtenaar kun je hiermee vele honderden tot duizenden euro's per jaar besparen, althans dat wordt geschreven. Nu ben ik zelf ambtenbaar en ik wil, net als ieder ander, niet te veel betalen voor financiele producten. Zijn er mensen die al positieve ervaringen hebben met deze aanbieders, of koop ik een kat in de zak als ik hiermee in zee ga?

Gertjan

Packmann

Re: Ambtenarenhypotheek

Ongelezen bericht door Packmann »

Gertjan1 schreef:Op het internet zie je steeds vaker advertenties van financiele bedrijven die zogeheten ambtenarenhypotheken aanbieden. Als ambtenaar kun je hiermee vele honderden tot duizenden euro's per jaar besparen, althans dat wordt geschreven. Nu ben ik zelf ambtenbaar en ik wil, net als ieder ander, niet te veel betalen voor financiele producten. Zijn er mensen die al positieve ervaringen hebben met deze aanbieders, of koop ik een kat in de zak als ik hiermee in zee ga?

Gertjan
Neem eens contact op met Bridge Finance te Lelystad deze doen uitsluitend hypotheken voor ambtenaren de producten die zijn aanbieden kunnen interessant zijn. Ik ken geen gevallen van een kat in de zak. Let goed op de voorwaarde die worden verkocht maar dit geldt eigenlijk voor alle financiële producten.

Gerborgh

Ongelezen bericht door Gerborgh »

Waarom zou een ambtenaar een aantrekkelijkere hypotheek moeten kunnen krijgen dan iemand die geen ambtenaar is? Klinkt mij als discriminatie in de oren en vraag me af of dat zo maar mag.

JanvL

Ongelezen bericht door JanvL »

Dat is wel raar ja. Zeker als je bedenkt, dat er veel meer adviesuren nodig zijn bij ambtenaren (voordat die iets snappen).

Van Dee

Ongelezen bericht door Van Dee »

Wat je wel zou kunnen proberen is ambtenarenhypotheek. Zij hebben kortingsafspraken voor ambtenaren, ook voor bijbehorende verzekeringen. Heb ik persoonlijk veel profijt van gehad, goeie service ook.

mvans

Ongelezen bericht door mvans »

Van Dee schreef:Wat je wel zou kunnen proberen is ambtenarenhypotheek. Zij hebben kortingsafspraken voor ambtenaren, ook voor bijbehorende verzekeringen. Heb ik persoonlijk veel profijt van gehad, goeie service ook.
Heel geloofwaardig, jezelf even snel registreren en dan reclame voor jezelf maken. Iemand die zo opzichtig te werk gaat daar zou ik zeker geen hypotheek afsluiten. Geldt overigens ook voor Packmann.

brenda229

Ongelezen bericht door brenda229 »

een kennis van mij werkt ook voor de overheid, deze hebben speciale afspraken gemaakt en kunnen via de gemeente dus erg goedkoop een hypotheek krijgen.
scheelde meer dan 2% ! maar er was een nadeel, ging hij weg bij de gemeente dan moest hij binnen 1 jaar de hypotheek oversluiten.
gr brenda

Gesloten