Op het internet zie je steeds vaker advertenties van financiele bedrijven die zogeheten ambtenarenhypotheken aanbieden. Als ambtenaar kun je hiermee vele honderden tot duizenden euro's per jaar besparen, althans dat wordt geschreven. Nu ben ik zelf ambtenbaar en ik wil, net als ieder ander, niet te veel betalen voor financiele producten. Zijn er mensen die al positieve ervaringen hebben met deze aanbieders, of koop ik een kat in de zak als ik hiermee in zee ga?
Gertjan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ambtenarenhypotheek
Re: Ambtenarenhypotheek
Neem eens contact op met Bridge Finance te Lelystad deze doen uitsluitend hypotheken voor ambtenaren de producten die zijn aanbieden kunnen interessant zijn. Ik ken geen gevallen van een kat in de zak. Let goed op de voorwaarde die worden verkocht maar dit geldt eigenlijk voor alle financiële producten.Gertjan1 schreef:Op het internet zie je steeds vaker advertenties van financiele bedrijven die zogeheten ambtenarenhypotheken aanbieden. Als ambtenaar kun je hiermee vele honderden tot duizenden euro's per jaar besparen, althans dat wordt geschreven. Nu ben ik zelf ambtenbaar en ik wil, net als ieder ander, niet te veel betalen voor financiele producten. Zijn er mensen die al positieve ervaringen hebben met deze aanbieders, of koop ik een kat in de zak als ik hiermee in zee ga?
Gertjan
Waarom zou een ambtenaar een aantrekkelijkere hypotheek moeten kunnen krijgen dan iemand die geen ambtenaar is? Klinkt mij als discriminatie in de oren en vraag me af of dat zo maar mag.
Dat is wel raar ja. Zeker als je bedenkt, dat er veel meer adviesuren nodig zijn bij ambtenaren (voordat die iets snappen).
Wat je wel zou kunnen proberen is ambtenarenhypotheek. Zij hebben kortingsafspraken voor ambtenaren, ook voor bijbehorende verzekeringen. Heb ik persoonlijk veel profijt van gehad, goeie service ook.
Heel geloofwaardig, jezelf even snel registreren en dan reclame voor jezelf maken. Iemand die zo opzichtig te werk gaat daar zou ik zeker geen hypotheek afsluiten. Geldt overigens ook voor Packmann.Van Dee schreef:Wat je wel zou kunnen proberen is ambtenarenhypotheek. Zij hebben kortingsafspraken voor ambtenaren, ook voor bijbehorende verzekeringen. Heb ik persoonlijk veel profijt van gehad, goeie service ook.
een kennis van mij werkt ook voor de overheid, deze hebben speciale afspraken gemaakt en kunnen via de gemeente dus erg goedkoop een hypotheek krijgen.
scheelde meer dan 2% ! maar er was een nadeel, ging hij weg bij de gemeente dan moest hij binnen 1 jaar de hypotheek oversluiten.
gr brenda
scheelde meer dan 2% ! maar er was een nadeel, ging hij weg bij de gemeente dan moest hij binnen 1 jaar de hypotheek oversluiten.
gr brenda