LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Arrogantie van Postbank
Arrogantie van Postbank
Ik wil mijn huidige hypotheek oversluiten + het bedrag verhoging voor een uitbouw.
November 2006 een afspraak gemaakt met een postbank hypotheek adviseur. Conform de adviseur is alles mogelijk. Ik moet wel wachten tot 2007, dan zou de drempel van NHG gewijzigd zijn, daar kan ik dus mooi van profiteren.
Eind februari 2007 adviseur komt langs met de offerte. Hoe het ook geregeld was, ik heb maar 2 dagen de bedenktijd. Als een trouwe postbank aanhanger, vertrouw ik op zijn woorden. Offerte getekend en opgestuurd. Conform contract krijg ik door oversluiten een veel lagere rente dan nu en een extra verhogingsbedrag van 50.000 voor uitbouw.
Maart 2007, uit eerste BKR toetsing moet ik nog het een en ander regelen. Fijn. Zoals de Postbank het wilt, een paar rekening opgezegd. De schulden betaald. De nodige papieren verzameld. Echter, ik heb nog een aantal vragen met betrekking tot de papieren. April 2007 bel ik de hypotheek adviseur op. Adviseur is per 30 maart uitdienst? Via de voicemail krijg ik een naam van zijn aangestelde vervanger. Via de voicemail van de aangestelde vervanger krijg ik te horen dat hij op vakantie was? Verder niets.. Later krijg ik een voice mail van de vervangende adviseur, dat ik contact moet opnemen met een binnendienst medewerker.
Ok, Postbank hypotheek hoofdkantoor gebeld. Hoe vaak ik ook bel of uitleg, ik mag niet met een binnendienst personeel spraten. Van de ene hoek naar de ander word ik gestuurd. Ik moet het met de adviseur doen? Wat gebeurt hier! Fijn, na 3 dagen aan de telefoon te hebben gezeten, wil een binnendienst personeel mijn adviseur wel opbellen. Inderdaad hij heeft geen andere vervangende adviseur in zijn voicemail ingesproken. Ik krijg een 3de adviseur toegewezen.
Eerlijk gezegd geen van de vervangende kennen of weten maar iets van mijn profiel of dossier af. Ze komen ook niets langs voor een gesprek. Wat echt onbegrijpelijk is. Geen dossier, geen profiel en toch hulp verlenen.
Ok, conform de adviseur alle papieren zijn in order. Laatste BKR toetsing. Er staat nog 1 open? "Wat de..., kan niet!" dacht ik bij mijzelf. Okey, zoals gewoonlijk doet de postbank geen reet voor je. Heb zelf maar de BKR bedrijf een brief gestuurd. Ik heb nog een "aflopende" krediet" open staan van 1000 euro. Nadruk op "aflopend". Ja zelf dat moet ik ook oplossen. Fijn, ook dat is opgelost. Echter terwijl ik met de BKR toetsing aan het oplossen was krijg ik een nieuwe offerte van de postbank in mijn brievenbus. ???? In mijn ondergetekende offerte staat de regel "bij het niet halen van de passeer datum wordt het contract automatisch met 3 maanden verlengd". Waarom een nieuwe offerte?
Mei 2007 alles geregeld, bewijzen en papieren, weliswaar 3 dagen overtijd, dus beland ik automatische in de verlenging van 3 maanden. Ondertussen ben ik meer dan zat van de postbank. Het gedoe met de binnendienst medewerker. Het gedoe met de papieren en het gedoe met de BKR en zelf regelen van de taxatie rapport. De postbank steek *echt* geen vinger uit. Geen reet. Ze doen niets maar ook niets voor je. Eindelijk alles achter de rug, dacht ik bij mezelf.
De adviseur belt op. Alles is in order, echter je moet wel de nieuwe offerte ondertekenen. Ik leg waarom ik niet onderteken? Ik heb toch voor de oude getekend. Waarom zou ik voor de nieuwe tekenen. Wat op neerkomt, ik krijg geen hypotheek als ik de nieuwe offerte niet teken. ???? Offerte nummer is hetzelfde. Alleen opzet is totaal anders. In het oude geval wordt mijn oude hypotheek overgezet + 50.000 extra vergroting. In de nieuwe offerte wordt mijn oude hypotheek niet voort gezet. Die is opgesplits. Ik zou 50.000 extra vergroting krijg, maar die wordt nu 40.000. Mijn aflossingvrije deel zou in het oude geval dus 50.000 + bijkomende kosten zijn, nu zit hij bij 145.000 euro (+ die 40.000), omdat mijn oude is opgesplits in twee delen. Ik heb tegen de adviseur gezegd dat ik de nieuwe offerte niet ga tekenen. Dat is slecht voor mij en het voldoet niet aan mijn wensen. Fijn, weer geruzie. Toen heb ik gezegd. "Ik wil niets meer met de postbank te maken hebben. Ik ben zo goed als zat." Als ik niet teken krijg ik geen hypotheek. Dus mijn simpelste conclusie, zegt "stop maar mee".
Wat krijg ik nu van de postbank door de brievenbus. Conform het annuleren van de offerte rekenen wij 1% annulering kosten op uw rekening.
Wat is dat voor een onzin. Weer een brief naar de postbank hypotheek hoofdkantoor gestuurd, met de nodige bewijs materialen. De brief heeft dezelfde inhoud als die ik naar de adviseur heb opgestuurd. Nog steed valt de postbank mij lastig met de 1% annulering boete. Ik ben er zo zat van. Ik ben niet van plan het 1% annulering boete te betalen, daar zeker weet dat ik geen contractbreuk heb gepleegd. En dat ik in mijn rechten zit.
Weet iemand raad met zo iets? Hoe moet ik een beroep aanspannen? Ik ben maar een simpel algemene burger met een simpel loon, hoe kan ik de wetten laten gelden of aanspreken?
Oooh, de postbank reclame dat je op de TV ziet, geloof daar maar niet zoveel van. Kies voor een goed bank.
November 2006 een afspraak gemaakt met een postbank hypotheek adviseur. Conform de adviseur is alles mogelijk. Ik moet wel wachten tot 2007, dan zou de drempel van NHG gewijzigd zijn, daar kan ik dus mooi van profiteren.
Eind februari 2007 adviseur komt langs met de offerte. Hoe het ook geregeld was, ik heb maar 2 dagen de bedenktijd. Als een trouwe postbank aanhanger, vertrouw ik op zijn woorden. Offerte getekend en opgestuurd. Conform contract krijg ik door oversluiten een veel lagere rente dan nu en een extra verhogingsbedrag van 50.000 voor uitbouw.
Maart 2007, uit eerste BKR toetsing moet ik nog het een en ander regelen. Fijn. Zoals de Postbank het wilt, een paar rekening opgezegd. De schulden betaald. De nodige papieren verzameld. Echter, ik heb nog een aantal vragen met betrekking tot de papieren. April 2007 bel ik de hypotheek adviseur op. Adviseur is per 30 maart uitdienst? Via de voicemail krijg ik een naam van zijn aangestelde vervanger. Via de voicemail van de aangestelde vervanger krijg ik te horen dat hij op vakantie was? Verder niets.. Later krijg ik een voice mail van de vervangende adviseur, dat ik contact moet opnemen met een binnendienst medewerker.
Ok, Postbank hypotheek hoofdkantoor gebeld. Hoe vaak ik ook bel of uitleg, ik mag niet met een binnendienst personeel spraten. Van de ene hoek naar de ander word ik gestuurd. Ik moet het met de adviseur doen? Wat gebeurt hier! Fijn, na 3 dagen aan de telefoon te hebben gezeten, wil een binnendienst personeel mijn adviseur wel opbellen. Inderdaad hij heeft geen andere vervangende adviseur in zijn voicemail ingesproken. Ik krijg een 3de adviseur toegewezen.
Eerlijk gezegd geen van de vervangende kennen of weten maar iets van mijn profiel of dossier af. Ze komen ook niets langs voor een gesprek. Wat echt onbegrijpelijk is. Geen dossier, geen profiel en toch hulp verlenen.
Ok, conform de adviseur alle papieren zijn in order. Laatste BKR toetsing. Er staat nog 1 open? "Wat de..., kan niet!" dacht ik bij mijzelf. Okey, zoals gewoonlijk doet de postbank geen reet voor je. Heb zelf maar de BKR bedrijf een brief gestuurd. Ik heb nog een "aflopende" krediet" open staan van 1000 euro. Nadruk op "aflopend". Ja zelf dat moet ik ook oplossen. Fijn, ook dat is opgelost. Echter terwijl ik met de BKR toetsing aan het oplossen was krijg ik een nieuwe offerte van de postbank in mijn brievenbus. ???? In mijn ondergetekende offerte staat de regel "bij het niet halen van de passeer datum wordt het contract automatisch met 3 maanden verlengd". Waarom een nieuwe offerte?
Mei 2007 alles geregeld, bewijzen en papieren, weliswaar 3 dagen overtijd, dus beland ik automatische in de verlenging van 3 maanden. Ondertussen ben ik meer dan zat van de postbank. Het gedoe met de binnendienst medewerker. Het gedoe met de papieren en het gedoe met de BKR en zelf regelen van de taxatie rapport. De postbank steek *echt* geen vinger uit. Geen reet. Ze doen niets maar ook niets voor je. Eindelijk alles achter de rug, dacht ik bij mezelf.
De adviseur belt op. Alles is in order, echter je moet wel de nieuwe offerte ondertekenen. Ik leg waarom ik niet onderteken? Ik heb toch voor de oude getekend. Waarom zou ik voor de nieuwe tekenen. Wat op neerkomt, ik krijg geen hypotheek als ik de nieuwe offerte niet teken. ???? Offerte nummer is hetzelfde. Alleen opzet is totaal anders. In het oude geval wordt mijn oude hypotheek overgezet + 50.000 extra vergroting. In de nieuwe offerte wordt mijn oude hypotheek niet voort gezet. Die is opgesplits. Ik zou 50.000 extra vergroting krijg, maar die wordt nu 40.000. Mijn aflossingvrije deel zou in het oude geval dus 50.000 + bijkomende kosten zijn, nu zit hij bij 145.000 euro (+ die 40.000), omdat mijn oude is opgesplits in twee delen. Ik heb tegen de adviseur gezegd dat ik de nieuwe offerte niet ga tekenen. Dat is slecht voor mij en het voldoet niet aan mijn wensen. Fijn, weer geruzie. Toen heb ik gezegd. "Ik wil niets meer met de postbank te maken hebben. Ik ben zo goed als zat." Als ik niet teken krijg ik geen hypotheek. Dus mijn simpelste conclusie, zegt "stop maar mee".
Wat krijg ik nu van de postbank door de brievenbus. Conform het annuleren van de offerte rekenen wij 1% annulering kosten op uw rekening.
Wat is dat voor een onzin. Weer een brief naar de postbank hypotheek hoofdkantoor gestuurd, met de nodige bewijs materialen. De brief heeft dezelfde inhoud als die ik naar de adviseur heb opgestuurd. Nog steed valt de postbank mij lastig met de 1% annulering boete. Ik ben er zo zat van. Ik ben niet van plan het 1% annulering boete te betalen, daar zeker weet dat ik geen contractbreuk heb gepleegd. En dat ik in mijn rechten zit.
Weet iemand raad met zo iets? Hoe moet ik een beroep aanspannen? Ik ben maar een simpel algemene burger met een simpel loon, hoe kan ik de wetten laten gelden of aanspreken?
Oooh, de postbank reclame dat je op de TV ziet, geloof daar maar niet zoveel van. Kies voor een goed bank.
-
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08
Re: Arrogantie van Postbank
Noot: De Postbank kan geen registratie bij BKR aanpassen die door een andere maatschappij is aangemeld!
Re: Arrogantie van Postbank
Zorg dat je niet veel geld op de rekening hebt staan.
Bij mij hebben ze gewoon een bedrag afgeschreven met de zelfde reden als bij jou.
Mijn hypotheek werd eerst ook geweigerd en 3 maand daarna bellen ze de tussenpersoon?
Hij weet van niets en zegt ook dit kan niet.
Ik heb geen bevestiging gehad of ik de hypotheek kreeg na een wijziging en ze schrijven eerst af en dan sturen ze een brief dat ze gaan afschrijven.
Hier kun je een klacht indienen en dat doe ik wel.
http://www.kifid.nl/consumenten/uw+fina ... nprocedure
Dit is puur diefstal zegt mijn tussenpersoon ook.
En hij heeft al fel geprotesteerd
Bij mij hebben ze gewoon een bedrag afgeschreven met de zelfde reden als bij jou.
Mijn hypotheek werd eerst ook geweigerd en 3 maand daarna bellen ze de tussenpersoon?
Hij weet van niets en zegt ook dit kan niet.
Ik heb geen bevestiging gehad of ik de hypotheek kreeg na een wijziging en ze schrijven eerst af en dan sturen ze een brief dat ze gaan afschrijven.
Hier kun je een klacht indienen en dat doe ik wel.
http://www.kifid.nl/consumenten/uw+fina ... nprocedure
Dit is puur diefstal zegt mijn tussenpersoon ook.
En hij heeft al fel geprotesteerd
Re: Arrogantie van Postbank
Ik wilde het bedrag wat de postbank als "Annulerings kosten" afgeschreven had terug laten storten.
Dat ging dus niet.
De postbank heeft dat geblokkeerd.
Is makkelijk als je je eigen klanten kunt bestelen zo.
Ze hebben ja hun rekening bij de giro.
En als Postbank beheer je die.
Dat ging dus niet.
De postbank heeft dat geblokkeerd.
Is makkelijk als je je eigen klanten kunt bestelen zo.
Ze hebben ja hun rekening bij de giro.
En als Postbank beheer je die.
Re: Arrogantie van Postbank
Ik heb een klacht over het handelen van de Postbank ingedient.
Vandaag bericht gekregen binnen 6 weken wordt hij behandelt.
Ze schrijven wel eerst af en melden het dan pas per brief.
Lekkere boeven zijn het
Vandaag bericht gekregen binnen 6 weken wordt hij behandelt.
Ze schrijven wel eerst af en melden het dan pas per brief.
Lekkere boeven zijn het
Re: Arrogantie van Postbank
Ga ook de betaalrekening openen bij andere bank...
vele gingen online bankieren bij Argenta,
ook de rente is daar erg intressant...
En laat die postbank wegens onterechte niet terugboekbare maar met die 1% tekort op die rekening achter, ze mogen niet zomaar afboeken, je tekende voor de eerste, en de veranderde mag je weigeren!
Als zij iets veranderen in jou nadeel is het geen opzeggen!
Een goede adviseur kan een betere hypotheek en betaalrekening via internetbankieren bij Argenta regelen, zoek er eens een op hun site!
De roodstand BKR notering die je op die oude postbank rekening krijgt hebben ze dan wel begrip voor!
Je kunt de bewijzen gewoon overleggen en bij een rechtszaak dat je niet betaal kun je het bewijs leveren...
vele gingen online bankieren bij Argenta,
ook de rente is daar erg intressant...
En laat die postbank wegens onterechte niet terugboekbare maar met die 1% tekort op die rekening achter, ze mogen niet zomaar afboeken, je tekende voor de eerste, en de veranderde mag je weigeren!
Als zij iets veranderen in jou nadeel is het geen opzeggen!
Een goede adviseur kan een betere hypotheek en betaalrekening via internetbankieren bij Argenta regelen, zoek er eens een op hun site!
De roodstand BKR notering die je op die oude postbank rekening krijgt hebben ze dan wel begrip voor!
Je kunt de bewijzen gewoon overleggen en bij een rechtszaak dat je niet betaal kun je het bewijs leveren...
Re: Arrogantie van Postbank
Hoi,
Voor mijn nieuwe huis ben ik begonnen bij de Postbank. Via de tussenpersoon kreeg ik niet alles VOOR de offerte boven tafel. Uiteindelijk kreeg ik de voorwaardenlijst van de Postbank te pakken.
Die 1% klopt en daarvoor heb je dus ook getekend!!
De Postbank heeft nog wat meer adders onder het gras. Zo krijg je bij verkoop van je woning ook een boete te verwerken als de nieuwe rente lager is dan die van de Postbank. Dit kun je afkopen en kost je 0,15% extra. Verder moet je van de Postbank na 3 maanden een bereidstellingsprovisie van 0,5% betalen.
De Postbank heeft in mijn geval wel netjes gehandeld, ik had alle gegevens boven tafel en zo kon ik de voor -en nadelen tegen elkaar afwegen. Belangrijk bij een hypotheek is dat je ALTIJD alle voorwaarden goed doorleest.
Als jouw offerte niets vermeldt van die 1% dan zit de Postbank goed fout. Maar uit ervaring weet ik dat het wel in hun offerte staat.
De Postbank staat juridisch gezien, helaas voor jou, in hun recht.
Voor mijn nieuwe huis ben ik begonnen bij de Postbank. Via de tussenpersoon kreeg ik niet alles VOOR de offerte boven tafel. Uiteindelijk kreeg ik de voorwaardenlijst van de Postbank te pakken.
Die 1% klopt en daarvoor heb je dus ook getekend!!
De Postbank heeft nog wat meer adders onder het gras. Zo krijg je bij verkoop van je woning ook een boete te verwerken als de nieuwe rente lager is dan die van de Postbank. Dit kun je afkopen en kost je 0,15% extra. Verder moet je van de Postbank na 3 maanden een bereidstellingsprovisie van 0,5% betalen.
De Postbank heeft in mijn geval wel netjes gehandeld, ik had alle gegevens boven tafel en zo kon ik de voor -en nadelen tegen elkaar afwegen. Belangrijk bij een hypotheek is dat je ALTIJD alle voorwaarden goed doorleest.
Als jouw offerte niets vermeldt van die 1% dan zit de Postbank goed fout. Maar uit ervaring weet ik dat het wel in hun offerte staat.
De Postbank staat juridisch gezien, helaas voor jou, in hun recht.
Re: Arrogantie van Postbank
@RCD123,
de Postbank staat dus niet sterk.
Bij de getekende offerte kwamen aanvullende voorwaarden.
Daar kon ik niet aan voldoen.
Dus juridies is door de Postbank een zijdig opgezegd.
de Postbank staat dus niet sterk.
Bij de getekende offerte kwamen aanvullende voorwaarden.
Daar kon ik niet aan voldoen.
Dus juridies is door de Postbank een zijdig opgezegd.
Re: Arrogantie van Postbank
Ik heb antwoordt van de postbank gekregen.
Ze geven aan in de brief dat ze aanvullende voorwaarden hadden.
Maar mijn tussen persoon is het nu schuld.
En ze betalen niet terug.
Het wordt nu een zaak voor "Kifid"
Hoop dat ik het goed geschreven heb.
Wordt vervolgd..................
Ze geven aan in de brief dat ze aanvullende voorwaarden hadden.
Maar mijn tussen persoon is het nu schuld.
En ze betalen niet terug.
Het wordt nu een zaak voor "Kifid"
Hoop dat ik het goed geschreven heb.
Wordt vervolgd..................
Re: Arrogantie van Postbank
Ik heb nu het antwoordt op de 2e klacht die ik heb ingediend bij de Postbank.
Het antwoord is dat ze denken dat ik de hypotheek van de Postbank niet wilde omdat ik ergens anders goedkoper zou zijn?
Mijn tussen persoon is des duivels.
Mijn andere hypotheek had niet zo een goede voorwaarden als bij de Postbank.
Hij zijn gewoon bedriegers.
Ook aan de telefoon, je krijgt nooit dezelfde persoon en iedereen verteld wat anders.
Het antwoord is dat ze denken dat ik de hypotheek van de Postbank niet wilde omdat ik ergens anders goedkoper zou zijn?
Mijn tussen persoon is des duivels.
Mijn andere hypotheek had niet zo een goede voorwaarden als bij de Postbank.
Hij zijn gewoon bedriegers.
Ook aan de telefoon, je krijgt nooit dezelfde persoon en iedereen verteld wat anders.
Re: Arrogantie van Postbank
Wat denk je dat de reclame campagne van de postbank kost? Dat moet toch iemand betalen !
Re: Arrogantie van Postbank
Maar ik wil die onzinnige reclame niet betalen Loesje 2
Als alles in orde is ben ik weg bij de giro hoor
Re: Arrogantie van Postbank
Ik ben ook getroffen door de Postbank. Onze hypotheek aanvraag werd door Postbank afgeketst omdat zij bij nader inzien van mening waren dat een deel van mijn inkomen niet besteedbaar was (mijn mobiliteitsergoeding waarvan in mijn lease-auto betaal. Was eerst geen enkel probleem, maar later ineens toch). Postbank heeft de offerte dus eenzijdig geannuleerd.
Toch hebben wij inmiddels verschillende brieven gehad dat we 1% annuleringskosten moeten betalen. Op brieven, emails en faxen wordt botweg niet gereageerd. Bellen levert een verwijzing naar de adviseur (van postbank zelf) op. Deze heeft ons al verschillende keren bevestigd dat wij helemaal geen annuleringskosten hoeven te betalen. Toch heeft postbank nu een incassobureau ingeschakeld.
Natuurlijk ga ik dit voorleggen bij kifid en eventueel nog bij de rechtsbijstandverzekering, maar heeft er iemand anders nog tips hoe ik dit moet aanpakken. Ik word er namelijk moedeloos van.
Toch hebben wij inmiddels verschillende brieven gehad dat we 1% annuleringskosten moeten betalen. Op brieven, emails en faxen wordt botweg niet gereageerd. Bellen levert een verwijzing naar de adviseur (van postbank zelf) op. Deze heeft ons al verschillende keren bevestigd dat wij helemaal geen annuleringskosten hoeven te betalen. Toch heeft postbank nu een incassobureau ingeschakeld.
Natuurlijk ga ik dit voorleggen bij kifid en eventueel nog bij de rechtsbijstandverzekering, maar heeft er iemand anders nog tips hoe ik dit moet aanpakken. Ik word er namelijk moedeloos van.
Re: Arrogantie van Postbank
Hallo Japio81,
ik laat het oplossen door mijn tussenpersoon.
Die voelt zich nu ook bedrogen door de Postbank.
En als jouw tussen persoon zegt dat je niets hoeft te betalen laat je het toch op een rechtzaak aankomen.
Heeft hij dat ook schriftelijk gegeven?
Postbank had bij mij ook extra voorwaarden gesteld ná het tekenen van de offerte.
Maar van de 2e offerte hebben ze geen getekende, dus ik heb niets te annuleren.
Heeft de Postbank een getekende offerte van na de wijziging die een zijdig door de Postbank is gedaan?
De emails, brieven en faxen zijn die aangetekend verstuurd?
Van de fax heb je een ontvangst bevestiging en van de mail.
Stuur ze ander een brief met ontvangst bevestiging met de vermelding dat je binnen 5 werkdagen antwoordt wilt.
Krijg je dat niet binnen die termijn dat dan de zaak voor jou als afgedaan beschouwt
En dan kun je naar de Kifid.
Bij mij heeft de Postbank € 1210,-- afgeschreven en ik kan hetniet laten terugboeken (storneren).
Dit is overigens ook verboden het bedrag te blokkeren.
Ik eis ook rente vergoeding, gemiddeld is dat bij een krediet rond de 10% en dat wil ik ook per maand.
De Postbank komt overigens nu met de smoes dat ik hun hypotheek niet wilde omdat ik een "Betere offerte" zou hebben.
Ze proberen nu alles om er onderuit te komen nu ze in de gaten hebben dat er niets getekend is.
Succes.
ik laat het oplossen door mijn tussenpersoon.
Die voelt zich nu ook bedrogen door de Postbank.
En als jouw tussen persoon zegt dat je niets hoeft te betalen laat je het toch op een rechtzaak aankomen.
Heeft hij dat ook schriftelijk gegeven?
Postbank had bij mij ook extra voorwaarden gesteld ná het tekenen van de offerte.
Maar van de 2e offerte hebben ze geen getekende, dus ik heb niets te annuleren.
Heeft de Postbank een getekende offerte van na de wijziging die een zijdig door de Postbank is gedaan?
De emails, brieven en faxen zijn die aangetekend verstuurd?
Van de fax heb je een ontvangst bevestiging en van de mail.
Stuur ze ander een brief met ontvangst bevestiging met de vermelding dat je binnen 5 werkdagen antwoordt wilt.
Krijg je dat niet binnen die termijn dat dan de zaak voor jou als afgedaan beschouwt
En dan kun je naar de Kifid.
Bij mij heeft de Postbank € 1210,-- afgeschreven en ik kan hetniet laten terugboeken (storneren).
Dit is overigens ook verboden het bedrag te blokkeren.
Ik eis ook rente vergoeding, gemiddeld is dat bij een krediet rond de 10% en dat wil ik ook per maand.
De Postbank komt overigens nu met de smoes dat ik hun hypotheek niet wilde omdat ik een "Betere offerte" zou hebben.
Ze proberen nu alles om er onderuit te komen nu ze in de gaten hebben dat er niets getekend is.
Succes.
Re: Arrogantie van Postbank
Reken je hiermee niet rijk. Volgens mij zul je van de rechter niet meer ontvangen dan de wettelijke rente. Helaas is deze met ingang van 1-1-2007 verhoogd van 4% naar 6%.Geplaatst op 01 Okt 2007 11:05 door antonh
--------------------------------------------------------------------------------
Ik eis ook rente vergoeding, gemiddeld is dat bij een krediet rond de 10% en dat wil ik ook per maand.
mvg
CB
Re: Arrogantie van Postbank
De Postbank is een zooitje.
Ze hebben tot 3x een brief gekregen waar alles in uitgelegd is en gevraagd wordt naar een kopie van de getekende offerte.
Geen antwoordt, wel snel afschrijven en meteen laten blokkeren zodat je het niet terug kunt laten storten.
Op telefonische vragen is de persoon die we hebben moeten steeds in vergadering, of plassen of is er niet.
Hij zal terug bellen.
In welk jaar zeggen ze niet.
Maar voor de rest 3x niks.
Ze hebben tot 3x een brief gekregen waar alles in uitgelegd is en gevraagd wordt naar een kopie van de getekende offerte.
Geen antwoordt, wel snel afschrijven en meteen laten blokkeren zodat je het niet terug kunt laten storten.
Op telefonische vragen is de persoon die we hebben moeten steeds in vergadering, of plassen of is er niet.
Hij zal terug bellen.
In welk jaar zeggen ze niet.
Maar voor de rest 3x niks.
Re: Arrogantie van Postbank
Ik heb eht er niet bij laten zitten en heb alles afgegeven aan een advocaten bureau.
Ik wil mijn € 1200,-- terug.
Nu weet de heer die alles regelde bij de Postbank in eens niet wat hij moet doen.
Hij heeft alles doorgegeven naar de directie.
De eerste Kosten voor de incasso vond hij wel veel € 360,--
Die jurist kost € 175,-- per uur.
Ben benieuwd wanneer ik mijn € 1200,-- terug krijg.
Wordt vervolgd.
Ik wil mijn € 1200,-- terug.
Nu weet de heer die alles regelde bij de Postbank in eens niet wat hij moet doen.
Hij heeft alles doorgegeven naar de directie.
De eerste Kosten voor de incasso vond hij wel veel € 360,--
Die jurist kost € 175,-- per uur.
Ben benieuwd wanneer ik mijn € 1200,-- terug krijg.
Wordt vervolgd.
Laatst gewijzigd door antonh op 17 dec 2007 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Arrogantie van Postbank
PS,
werk nooit met tussenpersoon,zijn uit op veel winst over jou rug,ga naar een bank zonder tussenpersoon.
ik heb er nare ervaringen mee,voor mij nooit weer.
gr van j.s
werk nooit met tussenpersoon,zijn uit op veel winst over jou rug,ga naar een bank zonder tussenpersoon.
ik heb er nare ervaringen mee,voor mij nooit weer.
gr van j.s
Re: Arrogantie van Postbank
@jan.scheffer,
die persoon was van de afdeling hypotheek acceptatie van de Postbank zelf.
Daar kun je dus niet omheen.
die persoon was van de afdeling hypotheek acceptatie van de Postbank zelf.
Daar kun je dus niet omheen.
Re: Arrogantie van Postbank
De Postbank weigert te reageren op de brief van de advocaat/incasso.
Er gaat nu een concept dagvaardiging naar de Postbank.
Kijken wat ze dan doen.
De incasso kosten stijgen lekker.
Er gaat nu een concept dagvaardiging naar de Postbank.
Kijken wat ze dan doen.
De incasso kosten stijgen lekker.