LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bank nodig
Re: bank nodig
Nee kan er inderdaad geen touw aan vastknopen.
Ervan uitgaande dat er iets niet klopt aan de datum.. is die aanvullende overeenkomst ook getekend ? Ik zou zeggen als daar wezenlijke dingen instaan die op moment van tekenen van de 1e overeenkomst nog niet duidelijk waren en de 2de is nog niet getekend dat er dan nog wel een kans bestaat om op die manier onder de overeenkomst uit te komen. Als deze ook getekend is dan is het inderdaad zaak 2 afwijzingen te krijgen.
22-10-11 ? Dat is dus een paar minuten geleden ?Fenne schreef:De koop/aanneemovereenkomst is de 22-10-11 getekend. ...
Dus die komt pas over 2 weken ?Fenne schreef: Helaas voor ons, kwam de aanvullende koopovereenkomst 2 weken nadat wij hadden getekend anders hadden we er nog eerlijk zonder gedoe onderuit kunnen komen.
Ervan uitgaande dat er iets niet klopt aan de datum.. is die aanvullende overeenkomst ook getekend ? Ik zou zeggen als daar wezenlijke dingen instaan die op moment van tekenen van de 1e overeenkomst nog niet duidelijk waren en de 2de is nog niet getekend dat er dan nog wel een kans bestaat om op die manier onder de overeenkomst uit te komen. Als deze ook getekend is dan is het inderdaad zaak 2 afwijzingen te krijgen.
U heeft dus gelogen bij inschrijving en aangaan van de koopovereenkomst ? Ik denk dat het tijd is voor gedegen juridisch advies.Fenne schreef:Ik heb bij het inschrijven voor het nieuwbouwproject niet ingevuld dat ik een eigen bedrijf heb omdat, wij dan al niet door de lotingen heen zouden komen.
Ook op de koopovereenkomst staat dat ik in loondienst ben, wat dus niet zo is.
Inderdaad een beetje chaotisch, maar dat doet er niet toe.
Volgens mij is het zo dat als je een contract hebt, je dat kosteloos moet kunnen afzeggen of opzeggen als er veranderingen in de voorwaarden worden doorgevoerd.
Omdat je toegeeft zelf het orginele contract bewust fout in te hebben gevuld weet ik niet of die vlieger nog opgaat.
Hebben die extra voorwaarden daar misschien iets mee te maken?
Geen werknemer maar eigen baas.
Volgens mij is het zo dat als je een contract hebt, je dat kosteloos moet kunnen afzeggen of opzeggen als er veranderingen in de voorwaarden worden doorgevoerd.
Omdat je toegeeft zelf het orginele contract bewust fout in te hebben gevuld weet ik niet of die vlieger nog opgaat.
Hebben die extra voorwaarden daar misschien iets mee te maken?
Geen werknemer maar eigen baas.
-
Daar heb je het zelf naar gemaakt met je leugens en bedrog.Misschien een wat chaotisch verhaal maar zoals jullie begrijpen is er nog al wat stress in mijn hoofdje, als wij geen afwijzingen krijgen betekent het dat we 19.000 moeten betalen
En dan mag je nu naar de bank voor een hypotheekofferte? Hoe wil je dat doen met een koopovereenkomst waarin staat dat je in loondienst bent, terwijl dat niet zo is?Ik heb bij het inschrijven voor het nieuwbouwproject niet ingevuld dat ik een eigen bedrijf heb omdat, wij dan al niet door de lotingen heen zouden komen.
Ik weet wel zeker dat er geen een bank is die hier zijn vingers aan gaat branden.
Ook zoiets leuks. Alleen, hoe zit het dan met die offerte bij de Rabo?Wij bestaan net 2 jaar dus officieel krijg je dan geen hypotheek.
Geen idee wat de consequenties zullen zijn als ze hier achter komen, maar maak je borst maar nat.Ik heb bij het inschrijven voor het nieuwbouwproject niet ingevuld dat ik een eigen bedrijf heb omdat, wij dan al niet door de lotingen heen zouden komen.
Wat een van mijn voorgangers ook al schreef: je zult op zoek moeten naar een goede advocaat, de huis- tuin- en keukenadviezen hier zullen je niet verder helpen, integendeel.
Doet er m.i. in zoverre toe dat als de tekendatum zou kloppen (max. half uurtje geleden) dat de koper dan toch recht heeft op de kopersbescherming bij aankoop van een woonhuis van 3 dagen en alleen al daarom onder het contract uit zou kunnen, dacht ik.Nomis Naj schreef:Inderdaad een beetje chaotisch, maar dat doet er niet toe.
Ach ja dan heeft TS in ieder geval wel de 2 afwijzingen te pakkenwitte angora schreef:Ik weet wel zeker dat er geen een bank is die hier zijn vingers aan gaat branden.
Daarbij vraag ik me af in hoeverre deze posting dan 100% klopt van de fa. list en bedrog.witte angora schreef:Wat een van mijn voorgangers ook al schreef: je zult op zoek moeten naar een goede advocaat, de huis- tuin- en keukenadviezen hier zullen je niet verder helpen, integendeel.
-
Wellicht dat Dirk Scheringa u van dienst kan zijn...
-
Hij kan wel 100 afwijzingen krijgen op deze manier, maar niet op papier, en dat is wat hij/zij zo graag wil...Ach ja dan heeft TS in ieder geval wel de 2 afwijzingen te pakken
Het komt alleen wel bij alle banken die hij benadert in het systeem te staan dat hij de boel bedonderd heeft, met als gevolg... ja? ja?
Ach dan fabriceert die ze toch zelf, koud kunstje voor de fa.witte angora schreef:Hij kan wel 100 afwijzingen krijgen op deze manier, maar niet op papier...Ach ja dan heeft TS in ieder geval wel de 2 afwijzingen te pakken
Erg doorzichting sarcasme Dat ben ik niet zo gewend, vertel heb ik wat gemist de afgelopen tijd ?adSolvendum schreef:Wellicht dat Dirk Scheringa u van dienst kan zijn...
Oom Dirk bemiddelt tegenwoordig weer voor het MKB dus het komt wel goed schatje als je met Oom Dirk in zee gaat
-
Ach, die linnenkast stond zeker bij Ome Dirk? Nou snap ik het!WGDB schreef:Oom Dirk bemiddelt tegenwoordig weer voor het MKB dus het komt wel goed schatje als je met Oom Dirk in zee gaat
-
Emmy75,
Ik weet niet wat u gemist hebt de laatste tijd. Ik hoop van harte niets, tenzij het dingen waren welke het waard waren te missen natuurlijk.
Wat het doorzichtig sarcasme betreft, ik zit nog een beetje in de apple-garantie-topic modus, daar mag het sarcasme niet al te diepgaand worden, gezien de repondent(en) waar het sarcasme op zou doelen. Mijn excuus, verander Dirk Scheringa maar naar R.J. Schimmelpenninck en B.F.M. Knüppe.
Ik weet niet wat u gemist hebt de laatste tijd. Ik hoop van harte niets, tenzij het dingen waren welke het waard waren te missen natuurlijk.
Wat het doorzichtig sarcasme betreft, ik zit nog een beetje in de apple-garantie-topic modus, daar mag het sarcasme niet al te diepgaand worden, gezien de repondent(en) waar het sarcasme op zou doelen. Mijn excuus, verander Dirk Scheringa maar naar R.J. Schimmelpenninck en B.F.M. Knüppe.
Wat ik bedoelde was, dat ik me voor kan stellen dat je op zo'n moment wat chaotisch kan zijn/over komen. 19.000 Euro, ik moet er niet aan denken.Emmy75 schreef:Nomis Naj schreef:Inderdaad een beetje chaotisch, maar dat doet er niet toe.
Laatst gewijzigd door Nomis Naj op 22 okt 2011 00:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee maar je moet er wel zelf bij blijven en niet de schuld op witte angora schuiven.
Ik heb vast niet al te veel gemist en heerlijk genoten. Oh dat topic heb ik even bekeken, wat kreten gelezen en ik wist meteen waar het al ruim 20 blz. over ging.adSolvendum schreef:Emmy75,
Oh maar dat kan ik me ook best heel goed voorstellen hoor en moet er zelf inderdaad ook niet aan denken. Maarja aan de andere kant is het bedrog van TS bij inschrijving voor het project ook niet helemaal in de haak.Nomis Naj schreef:Wat ik bedoelde was, dat ik me voor kan stellen dat je op zo'n moment wat chaotisch kan zijn/over komen. 19.000 Euro, ik moet er niet aan denken.
Oja de openingspost even volledig gequote voor het geval deze op mysterieuze wijze verdwijnt.
Fenne schreef:Hallo Allemaal,
Wij zitten met een probleem.
Betreft: Nieuwbouw 190.000 v.o.n. met een anti-speculatiebeding. ( deze is zo aangepast dat de koop voor ons niet meer leuk is en wij er niet meer achter staan ).
De koop/aanneemovereenkomst is de 22-10-11 getekend. Er zit een ontbindende voorwaarde aan, als wij binnen 2 maanden geen financiering rond krijgen.
Helaas voor ons, kwam de aanvullende koopovereenkomst 2 weken nadat wij hadden getekend anders hadden we er nog eerlijk zonder gedoe onderuit kunnen komen.
Wij willen heel graag onder deze koop uit omdat, er na de getekende koopovereenkomst een aanvullende overeenkomst is gekomen waar punten instaan waar wij het niet mee eens zijn.
Wij moeten dus 2 afwijzingen krijgen van de bank.
Ik heb bij het inschrijven voor het nieuwbouwproject niet ingevuld dat ik een eigen bedrijf heb omdat, wij dan al niet door de lotingen heen zouden komen.
Wij bestaan net 2 jaar dus officieel krijg je dan geen hypotheek. Nu hebben wij bij de rabo een offerte getekend 4 mnd geleden en die is zo goed als rond, er zaten alleen wat zakelijke voorwaardes aanvast waar ik eventueel nog onderuit kan komen zodat dit afwijzing nr 1 kan zijn.
Mijn vraag is nu, Kan ik problemen krijgen met het feit dat ik niet heb ingevuld dat ik ondernemer ben?
Er staat in het koopcontract wel dat we een hypotheek moeten kunnen krijgen van 210.000 met een bruto bedrak van 920.
Wij krijgen geen NHG maar dat is ook geen noodzaak in dit contract.
Ik heb echt heel erg jullie hulp nodig!
Misschien een wat chaotisch verhaal maar zoals jullie begrijpen is er nog al wat stress in mijn hoofdje, als wij geen afwijzingen krijgen betekent het dat we 19.000 moeten betalen
Alvast bedankt,
Jetlag heet zoiets.WGDB schreef:Tot diep in de nacht bewaakt Emmy dit forum
Nogmaals voor dat een ander het laat verdwijnen:
Fenne schreef:
Hallo Allemaal,
Wij zitten met een probleem.
Betreft: Nieuwbouw 190.000 v.o.n. met een anti-speculatiebeding. ( deze is zo aangepast dat de koop voor ons niet meer leuk is en wij er niet meer achter staan ).
De koop/aanneemovereenkomst is de 22-10-11 getekend. Er zit een ontbindende voorwaarde aan, als wij binnen 2 maanden geen financiering rond krijgen.
Helaas voor ons, kwam de aanvullende koopovereenkomst 2 weken nadat wij hadden getekend anders hadden we er nog eerlijk zonder gedoe onderuit kunnen komen.
Wij willen heel graag onder deze koop uit omdat, er na de getekende koopovereenkomst een aanvullende overeenkomst is gekomen waar punten instaan waar wij het niet mee eens zijn.
Wij moeten dus 2 afwijzingen krijgen van de bank.
Ik heb bij het inschrijven voor het nieuwbouwproject niet ingevuld dat ik een eigen bedrijf heb omdat, wij dan al niet door de lotingen heen zouden komen.
Wij bestaan net 2 jaar dus officieel krijg je dan geen hypotheek. Nu hebben wij bij de rabo een offerte getekend 4 mnd geleden en die is zo goed als rond, er zaten alleen wat zakelijke voorwaardes aanvast waar ik eventueel nog onderuit kan komen zodat dit afwijzing nr 1 kan zijn.
Mijn vraag is nu, Kan ik problemen krijgen met het feit dat ik niet heb ingevuld dat ik ondernemer ben?
Er staat in het koopcontract wel dat we een hypotheek moeten kunnen krijgen van 210.000 met een bruto bedrak van 920.
Wij krijgen geen NHG maar dat is ook geen noodzaak in dit contract.
Ik heb echt heel erg jullie hulp nodig!
Misschien een wat chaotisch verhaal maar zoals jullie begrijpen is er nog al wat stress in mijn hoofdje, als wij geen afwijzingen krijgen betekent het dat we 19.000 moeten betalen
Alvast bedankt,