Afgelopen jaar hebben wij een hypotheek afgesloten bij Centraal Beheer Achmea. Ik heb er spijt van dat ik voor deze aanbieder heb gekozen.
Ten eerste heeft onze hypotheekaanvraag een enorme vertraging opgelopen. Wij leverden binnen 24 uur onze spullen aan, vervolgens konden we weer weken wachten op een vervolg. Het heeft uiteindelijk máánden geduurd voordat de hypotheek rond was. Hierdoor hebben we een paar keer verlenging van de financiering aan moeten vragen bij de verkopende partij. Dit was erg vervelend, want ons huis was een gewild object en daardoor bijna aan onze neus voorbij gegaan!
Tevens is de bereikbaarheid van Centraal Beheer Achmea zeer slecht. Men reageert niet op E-mails, terwijl dit toch erg belangrijk is lijkt mij als men zich profileert als een digitale aanbieder.
Tot slot kwamen wij er achter dat de gegevens verkeerd in het systeem stonden. Zeer slordig en daardoor heb ik er absoluut geen vertrouwen meer in dat zaken (goed) geregeld zijn bij Centraal Beheer Achmea.
Mijn advies: sluit geen hypotheek af bij Centraal Beheer Achmea! Wij hebben nu pech gehad, maar ik wil anderen hier graag voor waarschuwen. Ik heb meerdere slechte verhalen gehoord in mijn omgeving.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Centraal Beheer Achmea
Re: Centraal Beheer Achmea
Hangt er vanaf: communicatie kan ook via een website gaan. Als hun processen daarop zijn ingericht heeft het sturen van een email niet zo veel zin. Het is hoogstens niet netjes dat ze niet antwoorden.Anonymousss schreef: Tevens is de bereikbaarheid van Centraal Beheer Achmea zeer slecht. Men reageert niet op E-mails, terwijl dit toch erg belangrijk is lijkt mij als men zich profileert als een digitale aanbieder.