LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cumulent hypotheek

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
Fiesiekus

Re: cumulent hypotheek

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

jonis schreef: Nee omtrent hypotheek...en je had je spaarhypotheek aan de kant gegooid, annuïtair aflossen is het devies...en de rest kan niets zijn en is een verdienmodel...het standaardje Fiesiekus.
Nooit een spaarhypotheek gehad, wel een aflossingsvrije met daaraan gekoppeld een gemengde levensverzekering (en de polis verpand aan de hypotheeknemer), afgekocht en daarna aflossingsvrije hypotheken. Spijt me dat ik geen bankspaarhypotheek heb afgesloten in 2012 (jaar dat ik naar ING ging).

Dus nee, je hebt m'n hypotheeksoort verkeerd herinnerd of verwoord.

jonis

Ongelezen bericht door jonis »

Fiesiekus schreef:
jonis schreef: Nee omtrent hypotheek...en je had je spaarhypotheek aan de kant gegooid, annuïtair aflossen is het devies...en de rest kan niets zijn en is een verdienmodel...het standaardje Fiesiekus.
Nooit een spaarhypotheek gehad, wel een aflossingsvrije met daaraan gekoppeld een gemengde levensverzekering (en de polis verpand aan de hypotheeknemer), afgekocht en daarna aflossingsvrije hypotheken. Spijt me dat ik geen bankspaarhypotheek heb afgesloten in 2012 (jaar dat ik naar ING ging).

Dus nee, je hebt m'n hypotheeksoort verkeerd herinnerd of verwoord.
Ik heb even teruggekeken en idd; ik wordt ook een dagje ouder, je bent van voor de spaarhypotheek en had een gemengde verzekering. :lol:

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

en waarom nou weer verwijderd???? gelukkig is het gequote

een vraag, een antwoord

Ongelezen bericht door een vraag, een antwoord »

thecure schreef:en waarom nou weer verwijderd???? gelukkig is het gequote
Je komt met een vraag/probleem waarop je een antwoord zoekt en vervolgens vinden er allerlei onderonsjes plaats, waar je als vragensteller niets aan hebt. De ziekte op het Tros Radarforum.

Een 2e optie is dat TS alleen maar zijn of haar ongenoegen kwijt wil, daar komt dan bij dat er ook nogal aan TS wordt getwijfeld, wellicht terecht trouwens. En dan is de stap om te verwijderen niet zo groot.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

Je kan ook volwassen doen, en gewoon antwoord geven op de vragen. misschien zitmhet anders dan wij nu denken.

jeroen laan

Ongelezen bericht door jeroen laan »

Ik kreeg 6 weken terug te horen dat bij mij 6 haar lang de premie van mijn spaarhypotheek niet is geint. Ik moet nu oversluiten voor ongeveer 25000 euro ze leggen de schuld volledig bij mij(leek) en nemen zelf geen enkele verantwoordelijkheid voor de fout die zij maken. Ik heb hun het recht gegeven om het af te schrijven.

Gesloten