LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DBV hypotheek

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
bpe

DBV hypotheek

Ongelezen bericht door bpe »

Beste mensen,

Ik heb sinds 2006 een levenpolis bij DBV. Het is een deel beleggingen en een deel sparen. Ik heb halverwege 2007 een overzicht gehad van het rendement van het jaar 2006. Nu eind 2008 heb ik nog steeds geen overzicht gehad van het rendement van 2007. Ik heb totaal geen inzicht in hoe mijn polis is belegd. Er stodn in het overzicht van 2006 dat er werd deelgenomen aan de fortis belegginspool...dat kan niet veel goeds betekenen :cry: Ik had ze al gebeld waar het overzicht bleef, maar ze zeiden ja komt er aan. Heb al 2x contact opgenomen, niets.. Weet iemand wat ik hier het beste mee kan doen ? Wekt niet echt vertrouwen...

Ron58

Re: DBV hypotheek

Ongelezen bericht door Ron58 »

Ik heb mijn overzicht van 2007 ook pas gekregen na herhaaldelijk aandringen door mijn tussenpersoon, zelf had ik het al 2 keer vergeefs geprobeerd bij DBV.
Een beloofde berekening (offerte) voor een ander product was men "vergeten" en kwam ook pas weer na een klacht.
Tevens rekent DBV stevige woekerkosten.

Niet bepaald een fijne club, maar ja, ik zit er nu eenmaal aan vast, beeindigen kost nog veel meer. :cry:

Gesloten