LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De hypotheker geeft echt om zijn klanten

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
dumbell

De hypotheker geeft echt om zijn klanten

Ongelezen bericht door dumbell »

Bij deze de de reactie van de Hypotheker op ons bericht dat we niet op zijn offerte ingaan:

Beste ,

Bij deze willen we je meedelen dat we ervoor gekozen
hebben om met een andere hypotheekadviseur verder te
gaan. Wij zullen dus verder niet ingaan op de offerte,
zoals deze door jou is opgesteld.

Uiteraard willen we je wel bedanken voor de tijd die
je hebt genomen voor onze advisering.

Met vriendelijke groet,

Goedemiddag ,

Erg jammer dan jullie mijn tijd hebben misbruikt en mijn berekeningen
hebben laten kopiëren door een andere tussenpersoon, welke ook de
offerte heeft aangevraagd bij Aegon.

Met vriendelijke groet,

Ik vind dit niet echt professioneel en het getuigt niet echt van klantvriendelijkheid. Het financiele aspect is duidelijk weer eens belangrijker dan het advies. Kortom, ik zal niemand de Hypotheker aanraden.

Xpert

Re: De hypotheker geeft echt om zijn klanten

Ongelezen bericht door Xpert »

Zo zie je maar, de Hypothekers zijn ook net als mensen.

De Hypothekers denken altijd dat hun adviezen heilig zijn en dat andere adviseurs hun adviezen kopieëren.

Maar zou het misschien ook zo kunnen zijn dat een andere adviseur net zulke goede adviezen kan geven of misschien wel betere?

Ga dus niet alleen naar een adviseur van de Hypotheker maar raadpleeg ook andere adviseurs.

Jack747

Ongelezen bericht door Jack747 »

Hoi,

De reactie van deze Hypotheker druipt van frustratie. Getuigt inderdaad niet echt van professionaliteit.
Wat je wel in gedachten moet houden, denk ik, is dat het in de hypotheekbemiddeling niet echt crescendo gaat. Ook niet bij de Hypotheker. De markt krimpt nogal. Organisaties als de Hypotheker concureren veelal op rente. Geldverstrekkers die gebruikt werden hebben hun tarieven nogal verhoogd, mede door de credietcrisis.
Men verliest dus markt aan de reguliere oorspronkelijke nederlandse handeslbanken, zoals Fortis en Rabo.

En hoe dan ook, het uitbrengen van een advies door de Hypotheker kost deze natuurlijk wel geld.

Succes!

Jack

Pruim

Ongelezen bericht door Pruim »

Ik heb zo'n beetje hetzelfde meegemaakt 5 jaar geleden toen ik mijn appartement kocht.
Meneer van de hypotheker werd ronduit onbeschoft over de telefoon nadat ik hem verteld had dat ik bij een andere adviseur een gunstiger hypotheekofferte had gekregen.

Vrijblijvend advies? Ja, zolang je de hypotheek maar via hun afsluit.

Gesloten