LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Einde rentevaste periode, mogelijke splitsing hypotheek

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
Lisare

Re: Einde rentevaste periode, mogelijke splitsing hypotheek

Ongelezen bericht door Lisare »

Haha, SJZ. Zag het ook, mooi hé die autocorrectie.

Marcel 187740

Ongelezen bericht door Marcel 187740 »

Hoi Lisare,

Geloof kan ik je niet geven.
Ik heb geen enkele reden om te liegen of te overdrijven.
Aegon nam contact met mij op, gaf aan dat het uitzoeken (om een reden die ik niet weet en er wat mij betreft niet toe doet) lang zou gaan duren.
Ze gaven zelf in dezelfde mail aan dat ik met dat antwoord niet geholpen was, en boden aan om mij voorlopig voor 2 jaar vast deze lage rente in rekening te brengen.
Wie weet begint de discussie over twee jaar weer, dat weet ik niet, maar voorlopig ben ik tevreden.
Nogmaals, einde van deze post wat mij betreft, iedereen bedankt voor de bijdragen.

Marcel

lniekerk

Ongelezen bericht door lniekerk »

Nou, ik heb hetzelfde probleem hoor. Hypotheek 12 jaar geleden afgesloten, in de akte staat tig x Aegon, 1x Stater. Aegen had het toendertijd uitbesteed aan Stater.
Stater helpt je niet, dat is wat ze nu eenmaal doorkrijgen van Aegon.
Dan maar Aegon gebeld, nadat het vrouwtje het een en ander heeft nagevraagd, blijkt dat Aegon variabel niet aanbied via Stater omdat dat dan goedkoper is. Scheelt administratie enzo. Lijkt mij dat ik daar niets aan heb, iets om uit te zoeken.
Enfin, kan Stater dan niet ertussenuit geknikkerd worden vroeg ik... Maar dan moet je een soort oversluiting doen.
Ja daar heb ik wat aan, mijn tussenpersoon schakel ik nu in.

Gesloten