LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Florius niet doen

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
vliegendepatser

Florius niet doen

Ongelezen bericht door vliegendepatser »

Beste allen, mijn ervaringen met florius zijn dusdanig dat ik hier het advies wil geven om daar geen zaken mee te doen. Ondanks toezeggingen is florius niet in staat om te communiceren. Indien u een keuze moet maken neem dan dit advies ter harte. Tevens wil ik hier aangeven dat florius naar aanleiding van dit bericht geen contact met mij hoeft te zoeken.

marcel75

Re: Florius niet doen

Ongelezen bericht door marcel75 »

Even over mijn glazen bol aaien: U hebt niet aan uw verplichtingen voldaan door maandelijks te betalen en nu is Florius boos op u en dreigt de woning te verkopen? Of u hebt een woning verkocht met een restschuld en ben het er niet mee eens dat u ook die moet betalen?

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

voldoet zo'n negatieve posting zonder enige onderbouwing aan de gedragsregels?

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

vliegendepatser schreef:Beste allen, mijn ervaringen met florius zijn dusdanig dat ik hier het advies wil geven om daar geen zaken mee te doen. Ondanks toezeggingen is florius niet in staat om te communiceren. Indien u een keuze moet maken neem dan dit advies ter harte. Tevens wil ik hier aangeven dat florius naar aanleiding van dit bericht geen contact met mij hoeft te zoeken.
Mijn/onze ervaringen met Florius zijn erg goed, hun vlotte medewerking en begrip toen wij nogal abrupt de betaalrekening moesten wijzigen omdat de DSB bank ineens dood in het water lag, een paar dagen voor de automatische incasso, was/is een warme douche waard.

Maar wat zijn uw/jouw ervaringen dan precies?

Gesloten