nou vandaag weer een fijn telefoontje gehad van lindorff !!!
met de mededeling dat ze na 4 maanden nog steeds niks hebben ondernomen ! ik heb de verkoop aan hun af moeten staan maar ze doen er niks mee !!!
een zekere mevr van turnhout heeft mij voor de zoveelste keer gebeld om te vertellen dat ze nergens van af weet terwijl ze al 4 maanden met de zaak bezig is !!!
wat kan dit mens je vernederen met haar arogantie !!!
in het gesprek wat ik met de abn amro heb gehad is mij beloofd dat zij contact op zouden nemen met lindorff en er voor zou zorgen dat zij mij niet meer belt ????
dit is niet helemaal gelukt want ze belt ,mij toch en zegt van niks te weten !!!
ik had er een positief gevoel over maar dat is nu weer helemaal weg !!!!!!
bedankt daar voor lindorff !!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen begrip bij abn amro
Re: geen begrip bij abn amro
ABN AMRO schreef:Geachte Roodrunner,
Bedankt voor uw reactie.
Goed om te lezen dat u vertrouwen hebt in een goede afwikkeling. Ik raad u aan dit af te wachten.
Als wij nog iets voor u kunnen doen, horen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. F. Kamsma
het ziet er naar uit van wel,
wanneer gaan jullie je nu eens echt schamen en deze meneer wél goed helpen om helemaal van Lindorff af te geraken??
oftewel; geen woorden maar daden.
ABN AMRO moet zich nu toch echt diep gaan schamen !
-
in de vele dreigende en arogante telefoontjes die ik heb gehad van lindorff word mij steeds duidelijk gemaakt dat ze niks met de abn amro te maken hebben maar dat alles bij hun ligt en alles alleen maar via hun kan gaan !!!!
en ook als ik met de abn amro bel dan verwijzen ze mij naar lindorff want ze hebben het uit handen gegeven en kunnen er niks meer mee !!!
nou komt het gekke van dit verhaal ik krijg dus een grote envelop van de abn amro deze week waar I word vermeld dat mijn spaar gedeelte van mijn hypotheek is afgekocht ????
volgens lindorff bestaat dat niet want het kan alleen maar via hun !!!
ra ra hoe is dit nou mogelijk ??????
de abn amro is dus gewoon nog bezig met een zaak die ze uit handen hebben gegeven aan lindorff !!!!
wie moet ik nou eigelijk nog geloven ??????????
en ook als ik met de abn amro bel dan verwijzen ze mij naar lindorff want ze hebben het uit handen gegeven en kunnen er niks meer mee !!!
nou komt het gekke van dit verhaal ik krijg dus een grote envelop van de abn amro deze week waar I word vermeld dat mijn spaar gedeelte van mijn hypotheek is afgekocht ????
de abn amro is dus gewoon nog bezig met een zaak die ze uit handen hebben gegeven aan lindorff !!!!
Roodrunner,
Je zit toch in schuldsanering? Hoort Lindorff (of welke schuldeiser dan ook) niet gewoon bij je bewindvoerder aan te kloppen?
Wat er achter je rug om met je huis/hypotheek/spaardelen of wat dan ook gebeurt lijkt mij voor jou niet zo relevant.
Jou enige doel hoort te zijn, gedurende de 3 (?) jaar zoveel mogelijk inkomsten te verwerven, en die af te staan aan schuldeisers, daarna begin je schuldenvrij met een schone lei.
Kun je als Lindorff belt niet volstaan met ze success wensen?
Je zit toch in schuldsanering? Hoort Lindorff (of welke schuldeiser dan ook) niet gewoon bij je bewindvoerder aan te kloppen?
Wat er achter je rug om met je huis/hypotheek/spaardelen of wat dan ook gebeurt lijkt mij voor jou niet zo relevant.
Jou enige doel hoort te zijn, gedurende de 3 (?) jaar zoveel mogelijk inkomsten te verwerven, en die af te staan aan schuldeisers, daarna begin je schuldenvrij met een schone lei.
Kun je als Lindorff belt niet volstaan met ze success wensen?
roodrunner schreef:in de vele dreigende en arogante telefoontjes die ik heb gehad van lindorff word mij steeds duidelijk gemaakt dat ze niks met de abn amro te maken hebben maar dat alles bij hun ligt en alles alleen maar via hun kan gaan !!!!
Geachte heer Roodrunner,
Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. Bedankt voor uw tijd.
Ik hoop dat u snel mogelijk een reactie zal ontvangen.
Met vriendelijke groet
ABN AMRO Webcare
Mw. D. Piquet
-
ja klopt wel 16again
maar de stadsbank neemt de schuld pas aan als het huis verkocht is en er een restschuld is ontstaan !!!
nu is het huis op papier nog van mij !
maar ik heb inderdaad een hele begripvolle en aardige mevr van de abn amro aan de telefoon gehad ! bedankt daar voor .
ze zijn er volop mee bezig en ik hoop dat er gauw een einde aan dit alles komt !
dat zou mij veel rust geven en kan ik me inderdaad voledig concentreren op het binnenhalen van zoveel mogelijk inkomen om de komende 3 jaar iedereen af te betalen !!!
ik heb gelukkig een vaste baan !!
maar de stadsbank neemt de schuld pas aan als het huis verkocht is en er een restschuld is ontstaan !!!
nu is het huis op papier nog van mij !
maar ik heb inderdaad een hele begripvolle en aardige mevr van de abn amro aan de telefoon gehad ! bedankt daar voor .
ze zijn er volop mee bezig en ik hoop dat er gauw een einde aan dit alles komt !
dat zou mij veel rust geven en kan ik me inderdaad voledig concentreren op het binnenhalen van zoveel mogelijk inkomen om de komende 3 jaar iedereen af te betalen !!!
ik heb gelukkig een vaste baan !!