Beste Angel1978,angel1978 schreef:geband en terug met een andere login dus.VZFA schreef:
1) Omdat ik deze topic nog niet had gelezen
2) Omdat ik een tijd niet op het forum ben geweest
3) Omdat ik een andere login had op het forum die hier niet (meer) ter zake doet
Terug naar de inhoud?!
Inhoud? Je eerste zin gaat over de persoon en niet de inhoud. Je bent gewoon oude topics naar boven aan het halen.
1) ik ben niet geband en heb niet om die reden een andere login. Mijn oorspronkelijke naam was mijn eigen naam en aangezien ik een eigen onderneming heb en dit forum niet wil gebruiken om commerciele activiteiten te ontplooien, heb ik ervoor gekozen niet meer onder mijn eigen naam te posten als ik mijn kennis deel.
2) Mijn eerste zin is een reactie op het bericht van Lisan, waarbij ik meld dat ik haar niet wil aanvallen o.i.d., maar een aanvulling geef op haar reactie omdat er een groot aantal verstrekkers is die wel de mogelijkheid bieden i.t.t. hetgeen zij meldt op het forum. Deze ruimere mogelijkheid dan eerder vermeld kan voor de vraagsteller in dit topic van toegevoegde waarde zijn voor de uiteindelijke keuze.