hi,
Ik wil een huis gaan kopen en heb echt geen zin om honderden zo niet duizenden euro's naar een adviseur te brengen die weinig waarde toe voegt.
heeft iemand suggesties over een alternatieve routes die ik kan bewandelen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hypotheek zonder adviseur
Re: hypotheek zonder adviseur
Kijk maar even op onderstaande link bij de alinea "Zelf een hypotheek afsluiten: execution only":
http://www.iexgeld.nl/Artikel-Checklist ... etten.aspx
http://www.iexgeld.nl/Artikel-Checklist ... etten.aspx
-
een vraag, een antwoord
De vraag stellen is 'm ook (onbewust) beantwoorden. 
-
stofzuigertje
Bij je eigen bank is meestal voordeligste maar ook VEH is niet duur...
Maar dan heb je niet zoveel keuze en daarmee kom je soms wel, maar niet altijd goed uit.
Ik heb via eigen bank geregeld zonder kosten dus prima en het kan, ook nog sneller!
Maar dan heb je niet zoveel keuze en daarmee kom je soms wel, maar niet altijd goed uit.
Ik heb via eigen bank geregeld zonder kosten dus prima en het kan, ook nog sneller!
Wanneer heb je dat gedaan?stofzuigertje schreef: Ik heb via eigen bank geregeld zonder kosten dus prima en het kan, ook nog sneller!
De enige route die me te binnenschiet is "execution only" maar zelfs dan betaal je nog 500 tot 1000 euro administratiekosten. Helemaal zonder kosten gaat je dus niet lukken.Tpub schreef:hi,
Ik wil een huis gaan kopen en heb echt geen zin om honderden zo niet duizenden euro's naar een adviseur te brengen die weinig waarde toe voegt.
heeft iemand suggesties over een alternatieve routes die ik kan bewandelen?
Los van het feit dat de aanbieders van dat type hypotheek relatief zeldzaam zijn, dus er bestaat een gerede kans dat je exacte gewenste hypotheekvorm niet te krijgen zal zijn.
Maar als je zelf meent dat je het allemaal wel weet, en dus zonder advies kan, waarom kom je dan hier vragen hoe het moet? Het openen van dit topic, is wat mij betreft ook meteen dé reden om juist wel te werken via een tussenpersoon. Het is geen broodrooster die je koopt en evt kan ruilen, maar een levensbepalend financieel product.