Helaas vaak niet. Helaas blijkt in de praktijk dat de meeste intermediairs dit ook niet doen en gewoon bij voorkeur het product van hun 'vaste' maatschappij er doorheen duwen. Soms heb je geluk en werkt zo'n TP met 2 of drie partijen. Maar de beste offerte uit de hele markt voor het hele pakket? Lijkt me sterk.HermanE schreef: Ok, dus jij kunt met je gezonde verstand rekening houden met alle verschillen in voorwaarden van tientallen verschillende aanbieders en bovenal bij het afsluiten al een juiste inschatting maken wat die verschillen voor jou als gevolg kunnen hebben?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hypotheekadviseuse stuurt nota
Re: hypotheekadviseuse stuurt nota
-
- Contacteer:
Beste gezond verstand 10
U geeft geen antwoord op mijn vragen maar draait daar een heel verhaal omheen. Nogmaals ik waardeer het dat u geïnformeerd denkt te zijn maar of u goed geïnformeerd bent staat voor mij niet vast. Daarom daag ik u uit, op basis van no-cure no-pay, maar zelfs dat slaat u af.
Blijkbaar heeft u moeite met de verdienste van deskundigen. Als dat er de reden van is dat u alles graag zelf doet dan bent u meer dan welkom bij MoneYou waar u zo enthousiast over bent. Hoe lager de hypotheek hoe groter de doos gebak die u van MoneYou zult ontvangen. Ik wijs u "geheel gratis" op het volgende v.w.b. uw MoneYou verhaaltje:
U stelt dat de kosten bij MoneYou laag zijn, op de vraag waarmee u dat dan vergelijkt geeft u gemakshalve geen antwoord. Stel dat iemand een hypotheek wenst van € 100.000 dan vraagt MoneYou geen afrsluitprovisie hetgeen u erg aanspreekt.
U vergeet daar even bij te vermelden, in uw enthousiasme richting andere doe het zelfers, dat MoneYou € 25,= per maand administratiekosten in rekening brengt, ongeacht de hoogte v/d hypotheek. Laat die hypotheek vrolijk 30 jaar lopen en tel uit uw winst 12 mnd. x € 25,= x 30 jaar is € 9.000,= verkapte afsluitprovisie. Doe er uw voordeel mee !
Mvg erkend Hypotheek Adviseur
U geeft geen antwoord op mijn vragen maar draait daar een heel verhaal omheen. Nogmaals ik waardeer het dat u geïnformeerd denkt te zijn maar of u goed geïnformeerd bent staat voor mij niet vast. Daarom daag ik u uit, op basis van no-cure no-pay, maar zelfs dat slaat u af.
Blijkbaar heeft u moeite met de verdienste van deskundigen. Als dat er de reden van is dat u alles graag zelf doet dan bent u meer dan welkom bij MoneYou waar u zo enthousiast over bent. Hoe lager de hypotheek hoe groter de doos gebak die u van MoneYou zult ontvangen. Ik wijs u "geheel gratis" op het volgende v.w.b. uw MoneYou verhaaltje:
U stelt dat de kosten bij MoneYou laag zijn, op de vraag waarmee u dat dan vergelijkt geeft u gemakshalve geen antwoord. Stel dat iemand een hypotheek wenst van € 100.000 dan vraagt MoneYou geen afrsluitprovisie hetgeen u erg aanspreekt.
U vergeet daar even bij te vermelden, in uw enthousiasme richting andere doe het zelfers, dat MoneYou € 25,= per maand administratiekosten in rekening brengt, ongeacht de hoogte v/d hypotheek. Laat die hypotheek vrolijk 30 jaar lopen en tel uit uw winst 12 mnd. x € 25,= x 30 jaar is € 9.000,= verkapte afsluitprovisie. Doe er uw voordeel mee !
Mvg erkend Hypotheek Adviseur
-
IDD daarom doe ik het gewoon zelf. Die tussengasten doen het vaak niet beter dan de consument zelfMk schreef:Helaas vaak niet. Helaas blijkt in de praktijk dat de meeste intermediairs dit ook niet doen en gewoon bij voorkeur het product van hun 'vaste' maatschappij er doorheen duwen. Soms heb je geluk en werkt zo'n TP met 2 of drie partijen. Maar de beste offerte uit de hele markt voor het hele pakket? Lijkt me sterk.HermanE schreef: Ok, dus jij kunt met je gezonde verstand rekening houden met alle verschillen in voorwaarden van tientallen verschillende aanbieders en bovenal bij het afsluiten al een juiste inschatting maken wat die verschillen voor jou als gevolg kunnen hebben?
Dat is weer geen antwoord op de gestelde vragen en de opmerkingen van Erkend Hyptheek Adviseur Gezond Verstand?
Of praat je er gewoon niet meer over op het moment dat het te moeilijk wordt. Dat is dan vervelend want dan begint juist pas het advieswerk.
Groet,
Of praat je er gewoon niet meer over op het moment dat het te moeilijk wordt. Dat is dan vervelend want dan begint juist pas het advieswerk.
Groet,