ik heb een vraagje:
kend iemand XPH (ex partner hypotheek)
het voorstel dat ik van die persoon kreeg, ziet er interressant uit, maar heb twijfels en het gevoel dat het niet klopt.
als je er iets over weet dan graag spoedig info.
alvast bedankt.
mike
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kend iemand XHP oftewel ex partner hypotheek
-
Re: kend iemand XHP oftewel ex partner hypotheek
wat is het voorstel dan?
Kan weinig vinden op de site.
De naam komt in ieder gaval niet bij de AFM voor.
In Berlicum zijn maar een viertal bedrijven als financiële dienstverlener bekend.
Ga naar www.AFM.nl , onderdeel "registers".
Voor de plaatsnaam in en zie of het bedrijf daarop voorkomt.
Anderskan je de naar de AFM een email zenden met de vraag of dit bedrijf bij hen bekend is.
Het is in Nederland verboden om zonder vergunning financiële producten te adviseren/aan te bieden.
Kan weinig vinden op de site.
De naam komt in ieder gaval niet bij de AFM voor.
In Berlicum zijn maar een viertal bedrijven als financiële dienstverlener bekend.
Ga naar www.AFM.nl , onderdeel "registers".
Voor de plaatsnaam in en zie of het bedrijf daarop voorkomt.
Anderskan je de naar de AFM een email zenden met de vraag of dit bedrijf bij hen bekend is.
Het is in Nederland verboden om zonder vergunning financiële producten te adviseren/aan te bieden.
het voorstel is:
25000,- euro gaat bij derde in een potje en krijg maandelijks 250,- euro rente. bij mijn mening heb ik dan 12% rente op jaarbasis (nogal veel!). Dit krijg ik voor een periode van 10 jaar maandelijks, daarna krijg ik 25000,- terug of weer voor een periode van zoveel jaar. Wat zijn de addertjes van deze constructie?
alvast bedankt.
gr. mike
25000,- euro gaat bij derde in een potje en krijg maandelijks 250,- euro rente. bij mijn mening heb ik dan 12% rente op jaarbasis (nogal veel!). Dit krijg ik voor een periode van 10 jaar maandelijks, daarna krijg ik 25000,- terug of weer voor een periode van zoveel jaar. Wat zijn de addertjes van deze constructie?
alvast bedankt.
gr. mike
-
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het ook vaak niet waar.
naar mijn mening komt het geld (25000) uit mijn overwaarde en dan moet je het geld binnen 5 jaar in je huis/hypotheek stoppen anders komt er toch belasting bovenop?
gr mike
gr mike
-
Mike,
Meldt e.e.a. aan de AFM.
Het is verboden adviezen te geven die niet kunnen waargemaakt.
12% rentevergoeding, dat geloof je toch zelf niet!!!!!!!!!.
Kijk naar andere berichten in dit Forum over beleggingen in Zuid-oost Azië en je weet genoeg.
Meldt e.e.a. aan de AFM.
Het is verboden adviezen te geven die niet kunnen waargemaakt.
12% rentevergoeding, dat geloof je toch zelf niet!!!!!!!!!.
Kijk naar andere berichten in dit Forum over beleggingen in Zuid-oost Azië en je weet genoeg.