LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lage rente DSB Bank, alleen met dure levensverzekering.

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
wjvander

Lage rente DSB Bank, alleen met dure levensverzekering.

Ongelezen bericht door wjvander »

Als bijna 65 jarige, door de reclame van de DSB Bank gelokt, om via hun bank mijn hypotheek te laten verzorgen, ik was op de laatste handtekening na al rond met Obvion, maar de DSB Bank lokte mij met een lagere rente.
Na 4 prima verlopende gesprekken met hun tussenpersoon en het voldoen aan alle nodige formaliteiten, ik voldeed aan alle door hun gestelde voorwaarden, kreeg ik een paar dagen voordat er bij de notaris getekend zou worden een telefoontje van het hoofdkantoor, dat als ik geen levensverzekering bij hun zou afsluiten ik geen hypotheek kon krijgen, er viel verder niet over te praten en op mijn verzoek om dit zwart op wit te stellen, zodat ik dit aan de notaris zou kunnen tonen, heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen.

Inmiddels heb ik mijn hypotheek met een iets hogere rente bij de Direktbank afgesloten.

Remster

Re: Lage rente DSB Bank, alleen met dure levensverzekering.

Ongelezen bericht door Remster »

Groot gelijk.

Jack747

Ongelezen bericht door Jack747 »

Goed gedaan!

Jan1

Ongelezen bericht door Jan1 »

Deze streken haalt de DSB wel vaker uit, altijd als je bij het point of no return bent, goed gedaan trouwens om niet op die onredelijke eisen in te gaan.

smb

Ongelezen bericht door smb »

Klopt. Enige jaren geleden wilde ik tijdelijk (maximaal 1 jaar) een bedrag lenen. Geen enkel probleem. Op het moment van ondertekening zei de adviseur dat we een levensverzekering voor 3 jaar moesten afsluiten anders kon er niet getekend worden.
We tekenden niet.
Voor mij was er geen spoed en had tijd genoeg om elders te kijken.

De DSB bank rekent op klanten die geen kant op kunnen en dan toch maar die dure verzekering erbij nemen.
Schande!

Gesloten