LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MIJN FINANCIEEL ADVISEUR IS FOETSIE!

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
JUSTTINA

MIJN FINANCIEEL ADVISEUR IS FOETSIE!

Ongelezen bericht door JUSTTINA »

Beste leden,

Al 6 jaar lang heb ik een vaste betrouwbare :roll: erkende hypotheek / financieel adviseur die veel zaken voor mij regelt. Tuurlijk niets voor niets. Maar ik was content en vertrouwde hem.

Juni dit jaar, had ik mijn huis te koop staan. Begin van het traject was hij bij betrokken geweest. Hij gaf een globaal berekening hoeveel we konden lenen en dat het geen enkele probleem zal zijn om naar twee onder een kap te gaan.

Hij zal de rente in de gaten houden. En mij af en toe op de hoogte brengen.

Half jaartje ging voorbij, mijn huisje is 3 weken terug verkocht. Ik was blij, wilde hem het nieuws brengen en dat nu de serieuze volgende stap aanbreekt met de aanbiedingen van de offertes.

Ik stuurde hem een mailtje, na 1 week kreeg ik een reply van een onbekend iemand die in het kantoor werkt : Het spijt mij, maar uw A VD B is momenteel niet meer werkzaam bij ons. ' ...

En dat was het. Verder niets. Ik viel bijna van mijn stoel. Letterlijk.
Ik was zo kwaad, belde kantoor gelijk op. Hun eerste antwoord was.. Sorry mevrouw, maar we kunnen uw gegevens, uw dossiers niet terug vinden. :twisted: :twisted: Maar als het u schikt, wilt u morgen tussen kantoor uren komen, dan kunnen we verder praten.?

Het is toch niet te geloven. Dit had ik helemaal niet verwacht.

Ik ging volgende dag melden bij hun kantoor. Ik kreeg een nieuwe adviseur, snel had hij een nieuwe profiel van ons gemaakt...
De nieuwe adviseur deed uiterst zijn best om ons gerust te stellen. Een aardige man. En ontzettend zenuwachtig.

Maar de schade is al flink beschadigd. Ik ga niet meer met die mensen verder. Mijn vertrouwen in dat firma is compleet in 2 sec. weg.

Overdrijf ik? Ik heb het adres en thuis telefoon nr van mijn oude adviseur. Ik wil hem hele tijd bellen, maar mijn trots en woede houdt mij weer tegen.

Ondertussen heb ik alle onafhankelijke tussenpersoons/ adviseurs inschakeld voor mijn hypotheek. Maar toch, ik kan geen van hun vertrouwen. Ik wil het wel. Maar zeer moeilijk.

Nu heb ik totaal 6 offertes voor mijn neus. En ze zijn allemaal verschillend... Het is dus ienemiene mutte... blindelings kiezen dus.

Ik ben radeloos. Ik moet de knop doorhakken maar ben zo bang.
Ik heb geen enkel verstand van hypotheken.. en al het vertrouwen is compleet weg !

Wat moet ik doen?? Iemand inhuren, die compleet buiten dit spel is en hem of haar laten beoordelen?? Ik heb echte geen idee.

Bedankt voor het lezen.
Gr
J.

NewDutchie

Re: MIJN FINANCIEEL ADVISEUR IS FOETSIE!

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Waarom vertrouwt U het bedrijf niet meer? Het zou best kunnen dat Uw 'adviseur' is opgestapt met meenemen van de dossiers en dat daarom geen informatie bij U is terecht gekomen over zijn overstappen.

JUSTTINA

Re: MIJN FINANCIEEL ADVISEUR IS FOETSIE!

Ongelezen bericht door JUSTTINA »

Ja... maar NewDutchie,

Dat zegt toch al genoeg over hun adviesbureau ??

Het is toch al zo moeilijk om iemand helemaal opnieuw moeten vertrouwen.

Ik heb na zijn vertrek met veel verschillende adviseurs gepraat. Allemaal mooi en prachtig. Tuurlijk, ze willen hun product verkopen.

Maarja, ik moet de offertes en alles erom heen goed bestuderen en knop doorhakken.

Gr
J

Gesloten