Ben benieuwd of meer mensen problemen hebben met de briefpost van Nationale Nederlanden.
Elke keer als ik ze verzoek informatie over mijn hypotheek op te sturen, duurt het tenminste 8 weken voordat ik wat opgestuurd krijg en als ik na 8 weken er nog niets ontvangen is en ik informeer, krijg ik elke keer te horen dat alles opgestuurd is.
Wel vreemd dat dit alleen bij Nationale Nederlanden gebeurt. Krijg van allerlei bedrijven post, maar alleen bij Nationale Nederlanden komt de post niet aan.
Daarom ben ik benieuwd of dit alleen bij mij gebeurt of dat anderen deze ervaring ook hebben.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] N.N: traag met briefpost
Re: N.N: traag met briefpost
We moeten gewoon af van de vreselijk achterhaalde papieren post. Gewoon alles online beschikbaar stellen is voor iedereen beter. Bedrijven kunnen met minder mensen toe (en als ik de berichten hier moet geloven zijn dat toch allemaal slechte werknemers die alleen maar fouten maken of traag zijn) en consumenten hebben direct de informatie die ze zoeken. En als je het toch op papier wilt hebben: of het nu uit hun printer of uit mijn printer komt maakt niets uit. Het wordt toch niet persoonlijk door iemand ondertekend.