LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Obvion belt mijn moeder omdat ik te laat betaald heb.

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
sjoegel

Re: Obvion belt mijn moeder omdat ik te laat betaald heb.

Ongelezen bericht door sjoegel »

Chinezen hebben ook gelijk als ze pasgeboren meisjes in een weeshuis dumpen?
Hebben ze gelijk als ze mensen zomaar op straat zetten, omdat hun appartementjes plaats moeten maken voor sporthallen en accommodaties voor de Olympische Spelen?
Uit angst voor een sluimerende 'jasmijnopstand' naar het voorbeeld van het Midden-Oosten zijn de Chinese autoriteiten de afgelopen weken een stevige repressiecampagne begonnen. Tientallen juristen, schrijvers, kunstenaars, studenten, bloggers en activisten zijn gearresteerd, onder huisarrest geplaatst, naar werkkampen gestuurd of 'verdwenen'. Ze zitten allemaal vast omdat ze een onafhankelijk, kritisch stemgeluid durven te laten horen: luizen in de pels.Ja laten we een voorbeeld nemen aan China.
Nee ze hebben in meerdere dingen geen gelijk. Maar dat europeanen verwend zijn wat werken betreft in vergelijking met de rest van de wereld is een feit. De wereld is groter dan Nederland. Wij hebben het hier heel erg goed.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

een vraag, een antwoord schreef:
De hypotheekverstrekker krijgt toch een aantal maanden achter elkaar een melding dat de incasso niet goed gaat. U betaald een paar daagjes te laat en weet dat er eigenlijk niet zoveel bijzonders aan de hand is.
Je kunt in dit soort situaties niet voorzichtig genoeg zijn als consument. Voor je het weet heb je een BKR achterstandscodering aan de broek, is meteen je financiële integriteit aan barrels.
Precies, dit bedoelde ik ook. TS weet dan wel dat het allemaal geen drama is en eigenlijk niets bijzonders aan het handje is maar de hypotheekverstrekker weet dit niet. Persoonlijk had ik ervoor gekozen na de eerste keer al zelf met de hypotheekverstrekker contact op te nemen. Zo'n BKR ben je nog niet kwijt als je die eenmaal aan je broek hebt.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Zeker hebben we het goed, maar we hoeven niet alles zomaar goed te vinden.

een vraag, een antwoord

Ongelezen bericht door een vraag, een antwoord »

Sjoegel en Jolijn, wat is nu jullie punt? Denken jullie dat de Chinezen Obvion hebben overgenomen?

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 01:54, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik snap het hele probleem niet hoor, mijn baas betaald ook de laatste vrijdag van de maand, kwestie van even Obvion bellen (kost minder tijd dan je probleem hier neertypen). Zoals ik al schreef, bij mij schrijven ze netjes de 28e pas af.

Obvionklant

Ongelezen bericht door Obvionklant »

@ BProsman:

De reden van dit topic is ook niet de incassodatum, daar heb ik inmiddels obvion al voor geconacteerd.

De reden van dit topic is dat ze mijn moeder hebben gebeld en informatie aan haar hebben gegeven die mijn inziens prive is.

een vraag, een antwoord

Ongelezen bericht door een vraag, een antwoord »

Ik weet dat je topic wat onoverzichtelijk geworden is door off topicchinezen, maar je mag best op vragen reageren hoor.

Gesloten