Op mijn woonhuis rust een hypotheek van Obvion. Op dit moment heb ik een betalingsachterstand met betrekking tot bovenstaande hypotheek. Ik ben ZZP-er Op dit moment is er, gezien mijn leeftijd, geen werk, wellicht binnenkort. De markt is voor wat betreft mijn kennis en opleiding heel ruim. Ik heb dan ook op dit moment alleen als inkomsten een voorlopige teruggaaf van de belastingen en een kleine toelage/lening van mijn opdrachtgever.
Ik heb een hypotheek en een overbruggingshypotheek gehad van Obvion. Mijn vorige huis in Breda is in oktober 2016 uiteindelijk verkocht en daarmee is ook de overbruggingshypotheek afgelost, zij het dat Obvion een vergissing gemaakt heeft en niet alles wat terugbetaald moest worden juist berekend heeft. Hierdoor is meteen een achterstand ontstaan van zo’n € 1000,-.