LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ontslag hoofdelijk aansprakelijkheid hypotheek

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
hithere71

Re: ontslag hoofdelijk aansprakelijkheid hypotheek

Ongelezen bericht door hithere71 »

Ja, betere levenspartner uitzoeken: als ik dit allemaal voorzien had! Onderstaande mail heb ik vannacht ontvangen van mijn ex. Afgelopen vrijdag ging de termijn van de 4e achterstand in. Omdat ik mij echt geen raad meer wist om dit te voorkomen heb ik tegen mijn ex gezegd dat als hij niet zou betalen hij de kinderen niet te zien kreeg. Ik weet het, geen goed middel, echter ik probeer mijn gezin van de ondergang cq schuldsanering te redden. Dus val maar over mij heen over wat voor slechte moeder ik wel ben, maar onderstaande dus datgene waar ik al jarenlang tegen opbox.
motto van Nietsche is ook mijn motto, maar ik moet eerlijk bekennen dat na 6 jaar vechten de puf er een beetje uitgaat.

Date: Fri, 30 Sep 2011 23:27:05 +0200

Yvonne,

Je hebt getracht om mij vorige week te spreken over de betalingen aangaande mijn hypotheek.

Jouw aandacht ging uit over de betalingen van de hypotheek van het huis waar ik nog steeds in moet wonen. Een huis dat jij in het jaar 2010 hebt gekozen, waarvan ik vind dat de kinderen hun leven hebben kunnen vinden, echter staat dit huis alsmede hypotheek jou nu in de weg.?

Yvonne, het is niet aan jou om te bepalen waar de kinderen zijn, verblijven en opgroeien.
Ik kan me voorstellen dat jij het gevoel hebt de moeder te zijn en alles voor elkaar te hebben en voor de kinderen te kunnen zorgen echter is dit een aangedaan station, dit heb je mis. Jij kunt geen moeder zijn.
Als gevolg van jouw infantiele en niet zorgzame houding naar de kinderen heeft ‘een’ rechter in een door jou gevoerde hoger beroep bepaald dat de kinderen bij mij wonen en verblijven op gezette tijden. Romy en Vicky wonen en verblijven bij mij iedere 2 weken in t weekeind en de helft van alle vakanties.

Tis n b-tje jammer dat ik hier weer aandacht aan moet besteden, ik betaal wanneer het mij uitkomt.
Ik ben jouw gezeur n beetje zat Yvonne, je bent al aan gegeven bij de politie aangaande gijzeling, jouw dreigement is inmiddels bekend bij jouw locale politiecorps.
Hou mijn kinderen vast en jij gaat een lijfstraf te gemoed, in n politiecel zitten, da’s jouw toekomst. Fijn leven, grtz

Gesloten