Ik kreeg een mail van oversluitclaim, waarvoor ik me heb aangemeld, met onderstsaande tekst
"Het is zover, we gaan starten met de juridische processen!
Het juridische deel van de Oversluitclaim gaat nu starten. Gisteren hebben jullie op Radar kunnen zien dat de banken niet van plan zijn om de teveel betaalde boetes van vóór 14 juli 2016 terug te betalen. We gaan nu zo snel mogelijk proefprocessen starten. Daarmee vragen we de rechter om de handelswijze van de banken te toetsen aan de wet.
We hebben jouw hulp nodig
We zijn op zoek naar deelnemers die bereid zijn om deel te nemen aan een juridisch proces. We gaan dan namens jou een procedure starten tegen de bank. We leggen jouw dossier dan voor aan de rechter en vragen om schadevergoeding. Des te meer mensen zich aanmelden, des te beter dat is voor de claim en alle betrokkenen.
Wat kan je nu doen om ons verder te helpen?
1.Ga naar oversluitclaim.nl/login
2.Login met je e-mailadres en wachtwoord. Heb je nog geen wachtwoord ingesteld? Door middel van Wachtwoord vergeten kan je een tijdelijk wachtwoord aanvragen. Deze wordt dan naar je gemaild.
3.Vul alle ontbrekende gegevens in onder de kopjes Gegevens en Hypotheek
4.Controleer goed of alle gegevens die er staan kloppen."
Mijn vraag is kan ik zonder risico voor mezelf me aanmelden om evt namens mij een procedure te voeren.
Mvg
Heinz Bodelier
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oversluitclaim.nl: Procedures tegen banken
Oversluitclaim.nl: Procedures tegen banken
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mar 2017 08:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast, persoongegevens verwijderd
Reden: Onderwerp aangepast, persoongegevens verwijderd
Re: Oversluitclaim.nl: Procedures tegen banken
Iets over de kosten over het hoofd gezien?