LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postbank

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
spoon

Postbank

Ongelezen bericht door spoon »

Wij willen ons huis opknappen door middel van een dakkapel en kunstof kozijnen een offerte laten maken bij diverse kunstofbedrijven en we kwamen bij er uit bij Schipper Kozijnen in Groningen.
Dus de hypotheekadviseur gebeld en die vond dat de postbank voor ons de voordeligste was en hebben wij de nodige papieren geregeld bij onze werknemers e.d. en wachten op de dingen die komen gaan.
Na zo'n drie maand wachten nog niets gehoord van de postbank dus de adviseur maar eens bellen over de stand van zaken,die belde ons gelijk terug dat onze aanvraag met alle vertrouwelijke papieren zoek waren geraakt,en moesten wij weer de hele papierhandel verzamelen en aanvragen.
Ja we kregen een bericht van de postbank we moesten een rekening openen en dan was het klaar maar na het openen van een rekening waar ik ook geen hoogte krijg ik heb een Banknummer toegewezen gekregen maar verder niets geen pas of niets zelfs geen postduif.
Wachten maar weer en we zijn weer twee maand verder en hebben wij inmiddels er maar van afgezien,want ik denk dat ik het geld sneller bij elkaar spaar dan dat de postbank de hypotheek kan verstrekken.
Koop mijn postzegels nu in Duitsland want deze lozers verdienen aan mij niets meer

spoon

Re: Postbank

Ongelezen bericht door spoon »

Ik wil Schipper Kozijnen uit Groningen bedanken voor hun geduld want ondanks dat dit al zo lang duurt waren hun bereid om onze offerte zo te laten zoals wij hadden besloten.
En hebben inmiddels een nieuwe hypotheekaanvraag bij een andere bank gedaan.

hypotheekadviseurs

Ongelezen bericht door hypotheekadviseurs »

wat is nou de bedoeling van je verhaal.

Ik denk niet dat de Postbank fout maar je hypotheekadviseur.

Misschien heeft deze wel steken laten vallen?

Ik zou eerder een andere adviseur zoeken!

Een adviseur heeft de taak om de voortgang van je dossier bewaken. Het kan toch niet zo zijn dat deze er naar 3 maanden achter komt dat er stukken zoek zijn.

Een goede adviseur gaat na maxmaal twee weken informeren bij de Postbank hoever zij zijn met de beoordeling van je dossier.

Ik ben zelf advisieur en kan je vertellen dat de Postbank dit jaar bijna geen achetrstanden heeft gehad.

Nee.... Ik denk dat je adviseur maar moet vragen dat hij documneten toont waaruit blijkt dat hij de dossier voldoende heeft bewaakt?

antonh

Ongelezen bericht door antonh »

De Postbank heeft dan geen achterstand maar ze bedonderen de boel wel.
Ik had een hypotheek aangevraagd en kreeg de offerte met alles erbij.
Wij tekenen en krijgen hem terug met aanvullende voorwaarden.
Aangezien ik daar niet aan kon voldoen ivm WAO hebben we die hypotheek opgezegd en voor een ander gekeken.
5 dagen voor het officiële einde van de offerte neemt de Postbank contact op met de tussen persoon.
Ze wijzigde de voorwaarden en we konden wel de hypotheek nemen via de Postbank.
Dit is afgewezen.
3 maand na beëindiging van de nieuwe einde datum van de nieuwe offerte wordt gewoon geld van mijn giro rekening afgeschreven.
Ik bellen met de giro en ik wordt doorverwezen naar de Postbank.
Ik zou daar bericht over gehad hebben zegt die jojo.
Dus niet!
Maar die man verteld ook zo mooi dat de Postbank geen geld kon afschrijven om dat ze geen handtekening hebben dat ik de offerte zou accepteren.
s'middags krijg ik een brief gedateerd de 15 en die ontvang ik op de 17 dat ze het voornemen hebben geld af te schrijven en ik moet zorgen voor voldoende saldo.
Dus het geld is al afgeschreven voor dat je de brief krijgt.
Ik wil het laten storneren, dit gaat ook al niet het bedrag is geblokkeerd door de Postbank dus ik kan niet storneren.
Na 2x een klacht ingediend te hebben komen ze nu dat ik de hypotheek van de Postbank niet wilde omdat ik ergens anders goedkoper zou zijn.
Maar mijn geld heb ik nog niet terug.
Mijn tussen persoon zit er boven op en hij wil geen zaken meer doen met zo een firma.
Wees dus maar blij dat je geen Postbank hypotheek hebt.
persoonlijk kun je niet praten met de mensen van de Postbank.
Het is dat callcenter en de beloftes die ze maken komen ze niet na.
En mijn hypotheek adviseur had geen fout gemaakt maar de Postbank dus in dit geval.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Aan hypotheekadviseurs,

Je moet niet denken, maar een post goed lezen!!! :idea:

Groeten, Maxiem.

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Koop mijn postzegels nu in Duitsland want deze lozers verdienen aan mij niets meer
Is er iemand die deze opmerking snapt?

Gesloten