| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rente afgelopen, nog geen nieuw voorstel ontvangen.
Rente afgelopen, nog geen nieuw voorstel ontvangen.
Mijn rente is eind mei 2007 afgelopen, van de hypotheekverstrekker heb ik nog geen nieuw voorstel gekregen.
Omdat de rente nou hoger staat dan 2 jaar geleden ( afgesloten) ben ik niet zo happig om ze hierover te informeren.
Heeft iemand een idee wat de gevolgen hiervan kunnen zijn, moet ik gewoon mijn huidige rente blijven betalen?
Omdat de rente nou hoger staat dan 2 jaar geleden ( afgesloten) ben ik niet zo happig om ze hierover te informeren.
Heeft iemand een idee wat de gevolgen hiervan kunnen zijn, moet ik gewoon mijn huidige rente blijven betalen?
Re: Rente afgelopen, nog geen nieuw voorstel ontvangen.
Lees je papieren eens goed door.
Staat er nergens iets over verlengen?
Staat er nergens iets over verlengen?
Nee, is heel vreemd, staat duidelijk dat de rente tot 1 juni 2007 loop.....
Informeer eens vrijblijvend bij een andere hypotheek verstrekker wat de eventuele gevolgen kunnen zijn en trek daar je conclusie uit.
-
IntegerEnEerlijk
je hoort een voorstel te krijgen, 4 week vantevoren. Waarschijnlijk zijn ze je vergeten. Als je nog steeds lekker weining betaalt, zou ik ze niet wakker maken.
Met naam van bank en welke hypotheek zouden we meer weten, dus huidige rente en rentevast periode..
We kunnen dan zeggen of U elders eventueel een voordeel zou kunnen halen.
Als de postbode verkeerd bezorgde, dat kan, moest U zelf vragen....
Dus welke bank en hoelang vast, de hoogte van hypo is niet belangrijk, wel of het spaar,beleg of aflosvrij of zo was...
%? en looptijd dus...
We kunnen dan zeggen of U elders eventueel een voordeel zou kunnen halen.
Als de postbode verkeerd bezorgde, dat kan, moest U zelf vragen....
Dus welke bank en hoelang vast, de hoogte van hypo is niet belangrijk, wel of het spaar,beleg of aflosvrij of zo was...
%? en looptijd dus...