Op dat deel heeft hij NHG en dus geen opslagkweenie schreef:Dat had je zelf ook beter kunnen doen toen je de hypotheek of de lening afsloot. Je had het namelijk kunnen afwegen bij de keus voor de geldverstrekker. Bij de keus voor de geldverstrekker maak je namelijk ook de keus voor het wel of niet meetellen van het spaarsaldo voor het bepalen van dit percentage.die loopt inmiddels toch al bijna 15 jaar, dus dan vind ik het onterecht dat ik die opslag moet betalen terwijl ik al die tijd braaf mijn aflossing heb betaald. Ze kijken gewoon alleen maar naar de regeltjes
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rente-opslag Rabobank
Re: Rente-opslag Rabobank
-
raboervaring
Ik heb bij de Rabobank gewerkt. Het beleid is om bij hypotheken een hogere standaard rente te verkopen. Alleen klanten die dat niet accepteren en mondig zijn krijgen een concurrerende lagere rente. Adviseurs mogen niet anders. Bij verlengen kan de klant zonder kosten te maken niet verhuizen. Die is dus afhankelijk van de bank. Trouwe klanten zouden beloond zouden moeten worden maar het tegendeel is het geval.
Duurzaam, etisch, cooperatief, een aandeel in elkaar is Buhne beleid. Jammer, maar wel goed om te weten. Ga naar een onafhankelijk hypotheekadviseur.
Duurzaam, etisch, cooperatief, een aandeel in elkaar is Buhne beleid. Jammer, maar wel goed om te weten. Ga naar een onafhankelijk hypotheekadviseur.
Wat moet de Ts bij een onafhankelijk hypotheek adviseur? Hij heeft een consumptief krediet, terwijl hij genoeg inkomen heeft. Dus maar versneld aflossen dan. Dat is het enige advies wat gegeven kan worden.