Ik weet dat het product niet meer verkrijgbaar is, dus ik maak me zeker niet druk. Ik bestrijd jouw argument, dat een beleggingshypotheek in de realiteit de goedkoopste is.jonis schreef: ↑15 mei 2021 22:38Lifaf!!! schreef: ↑15 mei 2021 22:14Daar zeg je het al…. Als de bezitter ervan rendement maakt. Een erg onzekere factor en vaak in het nieuws geweest door de vele negatieve ervaringen…. Mijn eerste hypotheek was een beleggingshypotheek en heeft me nul opgeleverd. Dus een beleggingshypotheek de goedkoopste??? Ja op papier wel, maar de realiteit is anders.
Je hoeft je niet meer druk te maken want je kunt het produkt niet meer af sluiten.
Maar het was kinderlijk eenvoudig om met gewoon een fonds aandelen wereldwijd de afgelopen 20 jaar rendement te maken....dat heeft gewoon dubbele cijfers aan rendement opgeleverd....dat is realiteit van tegenwoordig ipv wat de meesten destijds tijdens kredietcrisis klakkeloos deden napapegaaien.
Je bent een echte rasoptimist… hahaha. Dubbele cijfers…?! Je bent afhankelijk van de einddatum van je hypotheek, want dan pas worden je beleggingsfondsen verkocht tegen de beurswaarde…. Leuk als dit bv in een crash/dip jaar gebeurd met een te lage uitkering. Dat het jou wellicht gelukt is om dubbele cijfers te schrijven, leuk voor je. Maar bij een grote gros mensen is dit niet gelukt, hebben een te lage uitkering of hoge kosten gemaakt en dus is mijn inziens de beleggingshypotheek niet de goedkoopste variant…