LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schulden
Re: Schulden
Ik neem aan dat je nog niet officieel gescheiden bent. Het beste kan je dan gewoon een advocaat in de arm nemen en een echtscheidingsprocedure starten. Dan wordt alles vanzelf volgens de geldende juridische regels geregeld. Dat wil overigens niet zeggen dat je er per definitie als beste uitkomt.
De echtscheiding is volgens TS al uitgesproken, alleen de verdeling is nog niet rond.
Je kunt eventueel in de akte van verdeling een schuldigerkenning op nemen op grond waarvan je ex je moet terugbetalen in bepaalde termijnen of op speciale momenten.
Je kunt eventueel in de akte van verdeling een schuldigerkenning op nemen op grond waarvan je ex je moet terugbetalen in bepaalde termijnen of op speciale momenten.
als mijn ex aan mij zeg maar 50 euro per maand moet betallen dan betaald ze 600 euro per jaar.
Laatst gewijzigd door Babese op 03 feb 2012 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ze in de schuldsanering komt kan jij opdraaien voor de schulden die op beider naam staan. Je kan na de sanering ook niks meer van haar eisen omdat ze voor die schulden dan schone lei heeft gekregen. Ik spreek helaas uit ervaring.
Dat kan ik me heel goed voorstellen, maar dat moet je ex met name ook willen en daar schort het nogal aan als ik jouw verhaal zo lees. Daar zit jouw probleem, want niemand kan jouw ex daartoe dwingen helaas.Babese schreef:Ik wil het liefst dat mijn ex meer gaan werken zoals idereen in Nederland en zo alle schuld zo snel; mogelijk terrug betaalt.