LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] service Reaal
service Reaal
Krijg ik vanmiddag een telefoontje van Reaal, dat een verzekering die ik bij hen heb, de inleg hoger zal zijn dan de opbrengst. Dit betreft waarschijnlijk mijn hypotheekverzekering.
Men heeft mij daar een aangetekende brief over gestuurd.
Ik heb een aangetekende enveloppe van hen ontvangen, iets van anderhalve week geleden, maar daar zat alleen een stukje karton in (?).
Nu kan men niet mij deze brief alsnog nasturen.
Men heeft mij geadviseerd de site te raadplegen.
Wat een service
Men heeft mij daar een aangetekende brief over gestuurd.
Ik heb een aangetekende enveloppe van hen ontvangen, iets van anderhalve week geleden, maar daar zat alleen een stukje karton in (?).
Nu kan men niet mij deze brief alsnog nasturen.
Men heeft mij geadviseerd de site te raadplegen.
Wat een service
-
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 15 okt 2010 16:57
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: service Reaal
Beste Harm,
We kunnen niet anders dan toegeven dat dit een bijzonder verhaal is.
We zouden graag nog voor je controleren of jouw brief echt niet terug is te vinden in ons systeem.
Zou je ons een e-mail willen sturen met hierin jouw polisnummer en telefoonnummer? Dit kun je doen naar [email protected]. We zoeken dan graag uit hoe dit is gegaan en of je verder kunnen helpen. Want dit is inderdaad niet de bedoeling van onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.
We zien jouw e-mail graag tegemoet!
Vriendelijke groet,
Reaal webcare
We kunnen niet anders dan toegeven dat dit een bijzonder verhaal is.
We zouden graag nog voor je controleren of jouw brief echt niet terug is te vinden in ons systeem.
Zou je ons een e-mail willen sturen met hierin jouw polisnummer en telefoonnummer? Dit kun je doen naar [email protected]. We zoeken dan graag uit hoe dit is gegaan en of je verder kunnen helpen. Want dit is inderdaad niet de bedoeling van onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.
We zien jouw e-mail graag tegemoet!
Vriendelijke groet,
Reaal webcare
Re: service Reaal
Pluim voor Reaal. Een reactie van het webcare team binnen 35 minuten naar het schrijven op dit Forum van TS. Nu de verassing van de klant snel oplossen en ik geef jullie een smilie
Re: service Reaal
Gezien de posting van REAAL Webcare zijn er bij Reaal mensen werkzaam, die weten hoe een toetsenbord werkt. Dus moeten ze in staat zijn om een brief te typen. Hebben ze misschien de Postkamer wegbezuinigd.
Even serieus: "Het is niet mogelijk om een brief opnieuw op te sturen". Het is te zot voor woorden bij het verzekerings- en bankwezen. Steeds minder service en de kosten blijven maar stijgen.
Even serieus: "Het is niet mogelijk om een brief opnieuw op te sturen". Het is te zot voor woorden bij het verzekerings- en bankwezen. Steeds minder service en de kosten blijven maar stijgen.
Re: service Reaal
LOLCB schreef:Gezien de posting van REAAL Webcare zijn er bij Reaal mensen werkzaam, die weten hoe een toetsenbord werkt. Dus moeten ze in staat zijn om een brief te typen. Hebben ze misschien de Postkamer wegbezuinigd.
Even serieus: "Het is niet mogelijk om een brief opnieuw op te sturen". Het is te zot voor woorden bij het verzekerings- en bankwezen. Steeds minder service en de kosten blijven maar stijgen.
En groot zal je verbazing zijn al je vraagt of ze een kopie van die brief kunnen opsturen. Want dat kan dan vaak wèl. Ja, leg dat maar eens uit.
-
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 15 okt 2010 16:57
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: service Reaal
Wij weten het toetsenbord zeker te vinden. De brieven die worden verstuurd worden opgesteld door een speciaal team, die kunnen wij niet zomaar typen. Graag laten wij weten dat het ons doel is klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. Helaas gaat er wel eens iets fout. De oplossing lijkt soms makkelijker dan die in praktijk blijkt te zijn. We doen ons uiterste best hier een gepaste oplossing voor te bedenken.
-
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 15 okt 2010 16:57
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: service Reaal
Xpert, bedankt voor je compliment. Super fijn dat je de moeite neemt het te laten weten dat je tevreden bent
Re: service Reaal
Dan laat je dat toch doen door iemand van het speciale team, want die kunnen het wel. Zo moeilijk is dat toch niet?REAAL Webcare schreef:Wij weten het toetsenbord zeker te vinden. De brieven die worden verstuurd worden opgesteld door een speciaal team, die kunnen wij niet zomaar typen.
Re: service Reaal
En wie zegt er dat dat al niet is doorgegeven? Jij gaat toch ook niet alles wat je op je werk doet op internet of richting klanten communiceren. Compliment overigens aan de Reaal medewerkers die vandaag werken terwijl zo'n beetje de rest van Nederland in de file bij IKEA staat....CB schreef:Dan laat je dat toch doen door iemand van het speciale team, want die kunnen het wel. Zo moeilijk is dat toch niet?REAAL Webcare schreef:Wij weten het toetsenbord zeker te vinden. De brieven die worden verstuurd worden opgesteld door een speciaal team, die kunnen wij niet zomaar typen.
Re: service Reaal
Daar gaat het helemaal niet om. Reaal is niet bereid de brief nogmaals te sturen. Zie 1e posting van TS.GJvdZ schreef:En wie zegt er dat dat al niet is doorgegeven?CB schreef:Dan laat je dat toch doen door iemand van het speciale team, want die kunnen het wel. Zo moeilijk is dat toch niet?REAAL Webcare schreef:Wij weten het toetsenbord zeker te vinden. De brieven die worden verstuurd worden opgesteld door een speciaal team, die kunnen wij niet zomaar typen.