LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SNS bank laat veel steken vallen
SNS bank laat veel steken vallen
In April zijn wij bij de sns bank wezen praten over het omzetten vanonze hypotheek. Aangezien de rente ging stijgen hebben wij dit besluit genomen om het eerder te doen ( ongeveer 1 jaar). We hadden netjes alles ingeleverd, maar tot 5 keer toe veranderde weer wat, zoals de woonlasten verzekering, werkgeversverklaring die opnieuw moest, koopsompolissen die nooit zijn aangekomen etc. Ook was het antwoordnummer ineens opgeheven zeiden ze want ze hadden mijn papieren niet binnen gekregen. Dus al met al een zooitje. 1 week van te voren kreeg ik een mailtje of ik de notaris wilde bellen voor een afspraak want anders verliep de offerte, mijn notaris kon die week niet dus de snsbank regelde er 1 . Bij de notaris aangekomen klopte de nota niet en er zaten geen specificaties bij dus moest je raden wat de bedragen waren. We hebben de akte laten passeren en na een maand kregen we eindelijk de specificatielijst. Ook had men belooft (mondeling) om het verschil van de notaris en het verschil vande woonlasten verzekering te zullen storen op mijn rekening binneneen week. Zijn nu weer een maand verder en ik heb nog steeds niets ontvangen. Gaat omeen bedrag van bijn 400 euro en mijn mailtjes worden niet meer bevestigd. Dus kijk uit bij de sns bank. Het enige wat lekker is dat we 4,7% hebben voor 10 jaar.
Re: SNS bank laat veel steken vallen
Na een hele pissige mail te hebben gestuurd had ik binnen een dagdeel mijn geld. Wat een fouten maken ze daar, niet te gelovn voor zo'n instantie. Zijn wel 7 weken verder
Re: SNS bank laat veel steken vallen
Ach!
Ik ben sinds februari 2007 bezig met omzetten en ze zeggen nu dat het rond is.
Eerst zien dan geloven.
Ik ben sinds februari 2007 bezig met omzetten en ze zeggen nu dat het rond is.
Eerst zien dan geloven.
Re: SNS bank laat veel steken vallen
En inderdaad was de omzetting nog steeds niet rond. Aldus de Sns komt dat door Reaal en volgens Reaal. Dat mag u zelf raden. Alle mensen zijn zeer vriendelijk.
De mensen die ik sprak zijn echter uitermate slordig.
Ze beloven nu dat het rond is.
Mijn advies:
Sns is een prima bank, maar ZEER slordig in de afronding. Kijk dus rond aldus gij begint...
De mensen die ik sprak zijn echter uitermate slordig.
Ze beloven nu dat het rond is.
Mijn advies:
Sns is een prima bank, maar ZEER slordig in de afronding. Kijk dus rond aldus gij begint...
-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: 19 nov 2006 20:08
Re: SNS bank laat veel steken vallen
Hetzelfde geldt voor Florius. Stapelen fout op fout en telefonisch bijna niet te bereiken. De verdere details wil ik jullie besparen.
Re: SNS bank laat veel steken vallen
Goed 11 maanden later nog steeds een drama bij de SNS.
Het schitterende van het verhaal is dat deze mensen niet reageren op klachtbrieven.
ALs de SNS mij daadwerkelijk in mijn sop laat gaar koken, wie kan ik dan het best inschakelen voor een rechtzaak?
Wie heeft hier ervaring mee?
Het schitterende van het verhaal is dat deze mensen niet reageren op klachtbrieven.
ALs de SNS mij daadwerkelijk in mijn sop laat gaar koken, wie kan ik dan het best inschakelen voor een rechtzaak?
Wie heeft hier ervaring mee?
-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: 19 nov 2006 20:08
Re: SNS bank laat veel steken vallen
Je moet eerst een klacht indienen voor je naar de rechter kan bij KIFID, een soort klachtencommissie: www.kifid.nl. De uitspraken van deze commissie zijn bindend.