LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SNS hypotheek met rentedemper

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
eureka

SNS hypotheek met rentedemper

Ongelezen bericht door eureka »

Op 1 april jl. is onze rente weer halfjaarlijks aangepast op basis van de euribor van 6 maanden + 1,6% opslag. in de brief staat dat de 6mnd euribor op 1/4 2,2 % bedraagt, echter in de krant staat vermeld dat hij 1,656% bedraagt. Wie heeft dezelfde ervaring? Of kan dit verklaren? SNS helpdesk belt niet terug. Aranka

mars-999

Re: SNS hypotheek met rentedemper

Ongelezen bericht door mars-999 »

hallo aranka ,ik heb vandaag ook zoiets op het forum gezet . bij ons hebben ze hem op 2.1% gezet. dat wat jij zegt klopt precies 1,656% . had vandaag een afspraak met een financieel adviseur bij sns,na 10 minuten gaat de balie medewerker bellen , antwoord hij komt helaas niet . daarna nog telefonisch kontakt gehad met iemand anders van de sns maar hij kon mij niks concreets zeggen ,ik kreeg het kastje naar de muur gevoel. op de vraag van 1,7%+0,7%+1,3%=3,7% en niet 4,1 kon hij niet beantwoorden en ontweek het onderwerp. ik weet gewoon zeker dat we getild worden. mijn broer heeft hetzelfde met sns .... groet mars

Gesloten