Beste forummers,
Mijn man en ik hebben een hypotheek bij ASR lopen. Dit is een spaarhypotheek met een stukje aflossingsvrij. We willen graag 10% gaan aflossen op dit aflossingsvrije gedeelte. Onze tussenpersoon rekent hier €250,- aan kosten voor. Hij legde uit dat zij het aflossen van tevoren aankondigen bij ASR ( zgn. voormelding) en vervolgens controleren of dit achteraf goed is gegaan. Dit moeten wij zelf toch ook kunnen lijkt mij!
Graag wil ik weten of iemand ervaring heeft met het, zonder tussenkomst van een tussenpersoon, aflossen bij ASR.
Als we nl. jaarlijks een stukje willen aflossen vind ik het erg ver gaan om mijn tussenpersoon hier jaarlijks voor te gaan betalen.
Ik hoor graag van jullie!
Gr. Cindy
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zonder tussenpersoon boetevrij aflossen ASR hypotheek
Re: zonder tussenpersoon boetevrij aflossen ASR hypotheek
Ja,je kunt ook zelf aflossen. Dan zul je er zelf tijd en moeite in moeten steken om één en ander te regelen. Je kunt immers ook zelf een huis bouwen. Daar is in principe geen aannemer, timmerman, metselaar of wat dan ook voor nodig.
Marcel75, bij wie moet je dan zijn bij ASR? Bij mij weten werkt ASR alleen met tussenpersonen, zoals Veldsink adviesgroep in Nuenen en deze brengen ook beheerskosten in rekening.marcel75 schreef:Ja,je kunt ook zelf aflossen. Dan zul je er zelf tijd en moeite in moeten steken om één en ander te regelen. Je kunt immers ook zelf een huis bouwen. Daar is in principe geen aannemer, timmerman, metselaar of wat dan ook voor nodig.
Graag uitleg welke weg te bewandelen, zodat ik er ook mijn voordeel mee kan doen.
Jantje7
Even bellen met het Klant Contact Centrum van ASR
030-2578800 keuze 4
Vragen hoe extra af te lossen.
Succes.
030-2578800 keuze 4
Vragen hoe extra af te lossen.
Succes.