LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rekening na annuleren Hypotheek.

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
Browneye

rekening na annuleren Hypotheek.

Ongelezen bericht door Browneye »

Nu zijn mijn man en ik al vanaf vorig jaar oktober 2010 bezig met een nieuwe hypotheek, omdat de oude aflopend is.
We zitten nu al inmiddels in Juli 2011 , de offerte liep af op 31 maart 2011.( wij hadden wel al ondertekend ) Wij moeten contineu achter de hypotheek advisiseur aanlopen. Daar mee bedoel ik.... Dat er steeds ontzettend veel tijd tussen de afspraken zaten,wij dus niks van m horen, tenzij ik belde ( en dan pas kreeg te horen kreeg dat er een formulier niet in orde was ) En zo ging het maanden na maanden door. Hoe kunnen wij nou weten dat als er een formulier niet in orde is ( en zeker na zo'n lange tijd wat er steeds tussen zit ) dat er dan een nieuwe moet komen. In die periode dat wij dus bezig zijn met een poging voor een nieuwe hyptoheek moet IK dus steeds bellen van hoe en wat. Ook ben ik er achter gekomen via een nummer wat op de offerte stond voor info offerte, dat er meerdere klachten over die desbetreffende adviseur zijn, en dat er zelfs na de verstreken datum van de offerte nog 5 documenten ontbraken !!!!!!! Wat wij dus niet wisten. Ook heeft hij mijn werkgeversverklaring zelf ingevuld met computer of typmachine en een datum erop gezet van een dag dat hij niet bij mij of bij mijn bazin was. ( Mijn bazin heeft m dus wel zelf ondertekend ) Zij wist dus niet dat een ander niet de werkgeversverklaring mag invullen. ( dat moet met ééndezelfde PEN en persoon ) Elke keer hoorde wij maar niks , daar hij al wel wat gegegevens had en een nieuwe getekende offerte. Zelfs na bellen en inspreken voicemail, duurde het zeker meer dan 4 dagen voordat hij terug belde en kwam weer met het verhaal van de werkgeversverklaring enz.... De gesprekken die bij ons thuis waren ook al zo vreemd van ff snel dit en dat !!!! Zelfs na het gebeuren van de juiste werkgeversverklaring en andere dingen hebben wij tot voorkort niks meer gehoord over het hoe en wat. Oja verlopen offerte, dat is ook gezegt door het andere desbetreffende bedrrijf dat ie verlopen was-is. Dat er niks meer geregerld kon worden ( toen nog steeds niks van adviseur gehoord ) Hun hadden hem gezegt contact op te nemen met ons, niet dus, moest zelf weer bellen. Ik heb m na die tijd opgebeld en m verteld dat we niet langer meer met hem in zee wilde omdat is dus ingebreken bleef en wij telkens maar niks hoorde. Nu weer een maand of 2 later : KRIJGEN WE EEN rekening voor desbetreffe kosten : Annuleren offerte.

( hoe kan het dat wij een rekening krijgen voor iets wat niet gedaan of afgerond is, niks over gehoord hebben, niet bij de notaris zijn geweest, een inmiddels vet verlopen offerte voor 4,8% ( is nu niet meer te krijgen ), ingebreke blijvende hyptotheek adviseur !!!!!!!!!

Ik weet het niet hoor, maar het klopt toch niet dat het meer dan 7 mnd duurdt voordat er een hypotheek rond is. Zeker niet als je al een hypotheek hebt lopen !!! Kan iemand hierop iets mededelen ?

crazyme

Re: rekening na annuleren Hypotheek.

Ongelezen bericht door crazyme »

Als hij net zo laks is met zijn administratie hoef je je geen zorgen te maken... :lol:

Op basis van welke overeenkomst declareert hij nu?

Byob

Ongelezen bericht door Byob »

Niet helemaal duidelijk, althans mij niet;

Komt die rekening van de adviseur of van de hypotheekverstrekker?

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ik heb m na die tijd opgebeld en m verteld dat we niet langer meer met hem in zee wilde omdat is dus ingebreken bleef en wij telkens maar niks hoorde
Dit is dus niet de manier zoals het hoort te lopen.

Als je niet tevreden bent hoor je allereerst de dienstverlener hierop aan te spreken en dit ook schriftelijk kenbaar te maken. Uiteindelijk kun je dan de overeenkomst ontbinden.

Als je het voorstadium overslaat, maar op een gegeven moment telefonisch laat weten dat je het contract wil verbreken, ben je inderdaad schadeplichtig

matthijs1989

Ongelezen bericht door matthijs1989 »

Dat is wel zuur! Ik dacht in eerste instantie dat de annuleringskosten aftrekbaar waren, maar ik lees net het tegendeel:
http://www.aftrekbarekostenhypotheek.nl/annuleringskosten-niet-aftrekbaar-2
Dat is dan helemaal zuur!!!

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

matthijs1989 schreef:Dat is wel zuur! Ik dacht in eerste instantie dat de annuleringskosten aftrekbaar waren, maar ik lees net het tegendeel:
http://www.aftrekbarekostenhypotheek.nl ... trekbaar-2
Dat is dan helemaal zuur!!!
Misschien was het een jaar geleden wel aftrekbaar ? :?

een vraag, een antwoord

Ongelezen bericht door een vraag, een antwoord »

In ieder geval een leuke spampost. Je moet toch wat met zo'n site hè.

matthijs1989

Ongelezen bericht door matthijs1989 »

een vraag, een antwoord schreef:In ieder geval een leuke spampost. Je moet toch wat met zo'n site hè.
Ik snap je reactie niet? Toelichting graag.

Gesloten