Stefanforch schreef:NAW-gegevens zijn vrij beschikbaar, en niet voldoende om jou aan een bestelling te koppelen. Met een beetje zoeken op Google kun je zo een willekeurig persoon bij een adres vinden.bianca2709 schreef:Hij noemde wel mijn juiste emailadres en ook mijn juiste naam maar het adres wat hij noemde is niet mijn adres......
Een bandopname mag alleen gebruikt worden als bewijs wanneer op die bandopname zelf te horen is dat je akkoord gaat met het maken van die bandopname.bianca2709 schreef:Later bedacht ik.....ik zal toch niet opgenomen zijn en dat zij het bandje gaan bewerken ??
Op de aanmaning kun je met een (aangetekende) brief reageren;bianca2709 schreef:Help wat moet ik hiermee? Wat moet ik met de aanmaning van Alektum?
1. Jij hebt deze bestelling niet geplaatst, en geen toestemming aan een derde gegeven om deze producten namens jou te bestellen
2. Jij weet niet wie deze bestelling met jouw gegevens geplaatst heeft
3. Jou is daarom het toezenden van de scheerproducten niet aan te rekenen
4. Aangezien het, al dan niet juist, toezenden van de producten jou niet aan te rekenen is, zijn enige kosten die hieruit voortkomen jou ook niet aan te rekenen
5. Uit het voornoemde is af te leiden dat er geen reden is om jou deze kosten wél aan te rekenen
6. Jij bent dus ook niet van plan om het geclaimde verschuldigde bedrag over te maken
7. Wanneer Alektum of Courlux aan meent te kunnen tonen dat deze bestelling jou wél aan te rekenen valt, vraag ze dan om deze bewijzen aan jou te doen toekomen, zodat jij een en ander in heroverweging kan nemen
8. Wat jou betreft is er, zolang dergelijke bewijzen niet geleverd kunnen worden, geen enkele reden meer voor Alektum of Courlux om nog contact met jou op te nemen
Daarmee geeft je in de basis aan dat je de producten niet besteld hebt, dat ze dus ook niet kunnen bewijzen dat jij de producten besteld hebt, en dat de claim die ze leggen dus ook volledig absurd en onterecht is.
perfect Stefan!