Even mijn verhaal in het kort! Ik heb enige tijd gelden via de kijkshop online een autoradio besteld. Toen ik deze wilde inbouwen, merkte ik al snel dat de radio defect was! Ik een mail gestuurd naar de kijkshop en ik kon de autoradio inleveren, maar ik had in de tussetijd een andere radio gekocht en die al ingebouwd. Ik de autoradio teruggebracht na de Kijkshop enfin, ik dacht zaak gesloten.
En nu komt opeens 12 collect incasso met de vordering van de autoradio die ik niet eens meer heb. De kijkshop zegt dat de originele doos beschadigd was en ze de radio nu niet meer kunnen verkopen!! (auto radio verkopen die al stuk is???!!!
Ik 12 collect incasso schriftelijk medegeeld dat de zaak voor mij gesloten is, omdat ik de radio al ingeleverd had bij de kijkshop en als ik binnen 7 dagen niks van hun meer heb vernomen dat dat dan van hun zijde ook geldt!
Dit ook via de mail kenbaar gemaakt met leesbevestiging en ook via berichten achterlaten op hun website. Tevens ook telfonisch contact gehad maar dan doen ze je bedreigen met procedures! LAten merken dat ik daar geen angst voor heb, dus knallen ze de hoorn erop.
Drie weken niks gehoord, dus voor mij reden om aan te nemen dat alles goed was en nu willen hun mij dagvaarden voor het bedrag van de radio 111 euro en 89 euro incassokosten. Wat zeggen jullie? voor laten komen, want als ik ga betalen heb ik nog geen radio want die heeft de kijkshop ingenomen! Wie heeft tips? Guusje misschien?