LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanmaning van Amsterdams muntenkantoor

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Ad van Hal

Aanmaning van Amsterdams muntenkantoor

Ongelezen bericht door Ad van Hal »

Na een paar aanmaningen over niet geleverde munten , heb ik nu een incasso ontvangen van MNI.
Zijn er meer mensen , wat moet ik doen?

sylvesterb

Re: Aanmaning van Amsterdams muntenkantoor

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Ad van Hal schreef:Na een paar aanmaningen over niet geleverde munten , heb ik nu een incasso ontvangen van MNI.
U bericht is zo summier dat het niet te zeggen is wat u moet doen.

Heeft u munten besteld?
Heeft u aangegeven dat u niets heeft ontvangen?
Heeft u bewijs hiervan?
Heeft u gereageerd op de aanmaningen?

Indien u de munten heeft besteld en hierna niets heeft ondernomen dan wordt het een lastig verhaal.

Verwijderd

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Ad van Hal schreef:Na een paar aanmaningen over niet geleverde munten , heb ik nu een incasso ontvangen van MNI.
Bedoel je met 'niet geleverde munten' dat je een paar rekeningen niet hebt betaald?

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Je kunt het zelfs zo lezen dat Ad zelf munten moest leveren.......

Ad van Hal

Ongelezen bericht door Ad van Hal »

Ik heb niets ontvangen en de eerste aanmaning weggegooid en de tweede retour gestuurd.

Verwijderd

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Ad van Hal schreef:Ik heb niets ontvangen en de eerste aanmaning weggegooid en de tweede retour gestuurd.
Je hebt dus munten gekocht, maar niet ontvangen, en daarom niet betaald?

Ik neem dan aan dat je pas achteraf voor de munten hoefde te betalen? Dan begint het er denk ik mee dat er iets mis is gegaan bij de post. De verzender van de munten gaat een overeenkomst aan met de postbezorger. Je moet dan bij de verzender aangeven dat je de munten niet hebt ontvangen. Heb je dat gedaan? En hoe reageerde de verkoper er op? Kon de verkoper aantonen dat jij de munten wel hebt ontvangen? Is er een handtekening gezet voor ontvangst van het pakket? En u heeft die handtekening niet gezet?

Voordat u aan ons vraagt wat u moet doen, kunt u denk ik beter eerst zeggen wat u al gedaan heeft.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Ad van Hal schreef:Ik heb niets ontvangen en de eerste aanmaning weggegooid en de tweede retour gestuurd.
Met zo weinig info kunnen we niets. Had je munten besteld, wanneer zouden ze moeten aankomen, wat heb je gedaan toen ze niet aankwamen en waarom zijn ze niet aangekomen ?

Gesloten