Ik heb een proleeem met Agis sinds mei dit jaar,ze hebben namelijk 2 keer het eigen risico geboekt in het systeem ,hierop werd ik geattententeerd door een medewerker van het agiswinkel het was een bedrag van165(keer 2) ,het zou recht gezet worden en ik zou een brief over de correctie ontvangen.Tot mijn verbazing ontving ik een brief van het incassobureau GGN,die het bedrag verhoogde met 178 euri, omdat het een vordering bedroeg van meer dan 1000 euri. Het schijnt dat betalingen met betalingskenmerk overal en nergens worden weggeboekt en dat wij voor hun boekhoudkundigeregels mogen opdraaien. Zet de geldmachine maar aan. Als ik eerlijk ben begrijp ik ik er niets meer van en zal door het gedrag van Agis en ggn het laten komen tot waar ze over dreigen, rechtsgang ,temeer ik alle betalingen kan aantonen.
mvg
Vinod ik hou u op de hoogte
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] agis
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: agis
Mag ik vragen - HOE heb je betaald?
Via automatische incasso? Dan zou het inderdaad wel heel vreemd zijn.
Als je alles kan aantonen - doe dit dan naar Agis en GGN.
Geef aan dat alles al betaald is, en dat je zelfs een vordering op hun hebt, vanwege dat dubbele bedrag.
Verzoek om bevestiging van staken invordering binnen 14 dagen, alsmede bevestiging dat alles betaald is.
Wacht niet af - maar geef in elk geval een keer duidelijk te kennen hoe en wat.
Als men dan doorzet, en bij de rechter blijkt dat ze inderdaad fout zitten - kan men een extra 'tik' meekrijgen omdat de rechtszaak voorkomen had kunnen worden.
Houd ook bij hoeveel tijd je erin steekt, en alle kosten - die kan je als tegeneis indienen
Via automatische incasso? Dan zou het inderdaad wel heel vreemd zijn.
Als je alles kan aantonen - doe dit dan naar Agis en GGN.
Geef aan dat alles al betaald is, en dat je zelfs een vordering op hun hebt, vanwege dat dubbele bedrag.
Verzoek om bevestiging van staken invordering binnen 14 dagen, alsmede bevestiging dat alles betaald is.
Wacht niet af - maar geef in elk geval een keer duidelijk te kennen hoe en wat.
Als men dan doorzet, en bij de rechter blijkt dat ze inderdaad fout zitten - kan men een extra 'tik' meekrijgen omdat de rechtszaak voorkomen had kunnen worden.
Houd ook bij hoeveel tijd je erin steekt, en alle kosten - die kan je als tegeneis indienen