| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Albank
-
frank 3133
Albank
17 jaar geleden heb ik een telefoon gekocht de telefoon is terug gegaan omdat hij niet voldeed daarmee was het klaar dacht ik
vorig jaar een schrijven van schuman deurwaarder of ik de telefoon ff wilde betalen 700,00 plus 2400,00 rente
ik gebeld en vroeg of dat geen kolder was nog wat heen en weer gebeld gemaild
nu is het over naar een andere deurwaarder die beslag wil komen leggen en hij zeg dat ze van 2000 een executoriale titel hebben en die aan mijn vrouw is gegeven
die er niets van weet had een tia in die tijd
maar de ALBANK IS NERGENS MEER TE FINDEN
ze hadden ook eerder kunnen komen wat ik woon hier al 23 jaar
kan ik hier wat aan doen ?
vorig jaar een schrijven van schuman deurwaarder of ik de telefoon ff wilde betalen 700,00 plus 2400,00 rente
ik gebeld en vroeg of dat geen kolder was nog wat heen en weer gebeld gemaild
nu is het over naar een andere deurwaarder die beslag wil komen leggen en hij zeg dat ze van 2000 een executoriale titel hebben en die aan mijn vrouw is gegeven
die er niets van weet had een tia in die tijd
maar de ALBANK IS NERGENS MEER TE FINDEN
ze hadden ook eerder kunnen komen wat ik woon hier al 23 jaar
kan ik hier wat aan doen ?
Re: Albank
Na 5 jaar is het verjaard en anders vraag advies aan Deurwaarder Mark.Op het topic Lindorff B.V
-
frank 3133
hoe kom ik bij deurwaarder mark?
het topic Lindorff B.V en bij de laatste pagina's staan berichtjes van deurwaarder mark.Als je onderaan (links)het bericht het pb aanklikt kun je hem een bericht verzenden,dan vraag je of hij jou topic even leest
Als je albank via google bekijkt is het een hypotheek verstrekker. Dat lijkt mij dat ze niks met mobiel telefoons hebben toch beetje vreemde zaak

In dit geval niet aangezien er in 2000 kennelijk een vonnis is gewezen, en die verjaart na 20 jaar pas.snepke schreef:Na 5 jaar is het verjaard en anders vraag advies aan Deurwaarder Mark.Op het topic Lindorff B.V
Blijft dat dan 20 jaar geldig,als er een vonnis is?En de rente is meer als de hoofdsom klopt dat wel?
- En jij weet er net zoveel vanaf als deurwaarder mark ,dus kan TS aan jou ook wel vragen van hoe of wat
- Pavlova die link van dat tuchtrecht online werkt niet, niet bij mij
Ja.snepke schreef:Blijft dat dan 20 jaar geldig,als er een vonnis is?
Dat kan zeker als je kijkt naar de lange tijdsduur van 13 jaar. Er is niets afgelost en mogelijk is de door de rechter toegewezen rente hoog.snepke schreef:En de rente is meer als de hoofdsom klopt dat wel?
Dat betwijfel ik ernstigsnepke schreef:En jij weet er net zoveel vanaf als deurwaarder mark ,dus kan TS aan jou ook wel vragen van hoe of wat
http://tuchtrecht.overheid.nl/nieuw/ger ... 009/YB0343snepke schreef:Pavlova die link van dat tuchtrecht online werkt niet, niet bij mij [/list]
hier nogmaals de link, misschien doet ie het nu wel?
Ja nu doet die link het wel,dank je
-
Guardian72
- Contacteer:
Als er vonnis gewezen is - dan zou de TS dit toch moeten weten?
Dan komt dit niet zomaar 'uit de lucht vallen'?
Dus, of degene die probeert te incasseren verteld TS niet alles - of TS geeft een niet volledig verhaal.
Want anders lijkt het onzin om na zo`n lange tijd ineens te gaan dreigen met incassos.
Dan komt dit niet zomaar 'uit de lucht vallen'?
Dus, of degene die probeert te incasseren verteld TS niet alles - of TS geeft een niet volledig verhaal.
Want anders lijkt het onzin om na zo`n lange tijd ineens te gaan dreigen met incassos.