Na het lezen van deze mail dacht ik ik ga eens te raden bij trosradar wellicht kan iemand mij adviseren.U geeft aan dat mijn bureau er niet in slaagt de alimentatie te innen, maar het zich ook niet afvraagt waar de heer X van leeft. Ik attendeer u erop dat het LBIO een incassobureau is en geen recherchebureau. Voor het innen van de alimentatie staan mijn bureau een aantal middelen ten dienste. Er kan vereenvoudigd loonbeslag worden gelegd als er een werkgever bekend is. Navraag naar verhaalsmogelijkheden kan worden gedaan bij de Kamer van Koophandel, de Rijksdienst voor het Wegverkeer en het Kadaster. Voor het overige is mijn bureau in principe afhankelijk van informatie die de ontvangstgerechtigde mogelijk nog heeft. Mijn bureau kan niet voorkomen dat een betalingsplichtige ontslag neemt naar aanleiding van een loonbeslag. Het behoort ook niet tot de taken van mijn bureau hier actie op te ondernemen.
De ex van mijn vrouw heeft enige tijd geen alimentatie betaald. De kinderen zijn inmiddels 21+. Het eindbedrag is nu betaald.. En na het zoeken en uiteindelijk officieel ergens een huurhuis te hebben en officieel werk kon het LBIO iets voor ons betekenen. Een jaar na het vinden van spookburger ex X kon het LBIO loonbeslag doen. Na een half jaar was meneer daar ontslagen of heeft ie ontslag genomen. En nu zitten wij met een nog te ontvangen bedrag van enkele DUIZENDEN euro's en kan het LBIO niet voor ons beteken zeggen ze...en dat is nu ONZE overheid!
Er ligt immers een rechtelijk uitspraak en daar houd meneer zich niet aan.... En dus is ie aan te spreken vinden wij op deze OVERTREDING.
Wie weet waar we nu nog terecht kunnen, want meneer vraagt geen uitkering aan en heeft officieel geen werk. Van de lucht leven lijkt me moeilijk, dus hij zal wel zwart werken, maar ONZE overheid doet hier niets tegen... ZWART werken, SPOOK burger zijn en een RECHTELIJK uitspraak negeren...
Wie weet er raad?