Allereerst het verhaal:
Medio augustus 2012 heb ik mijn ANWB woonpakket en lidmaatschap telefonisch opgezegd. Tevens had ik mijn nieuwe gegevens doorgegeven aangezien ik ging verhuizen. Dit gebeurde allemaal in hetzelfde gesprek. Na aanleiding dat ik niets hoorde heb ik gemaild en daaropvolgd kreeg ik een bevestiging van opzegging.
Eind april dit jaar kreeg ik tot mijn grote verbazing een telefoontje van TKB incasso dat er een openstaand bedrag was van de ANWB. Natuurlijk heb ik gelijk gebeld en het verhaal uitgelegd dat ik al opgezegd had in augustus12 en hier bevestiging van had. Het verhaal en de bevestiging heb nogmaals gemaild naar TKB, zij zouden hiermee aan de slag gaan.
Nu kreeg ik gisteren een email van TKB dat de bevestigingsemail van de ANWB alleen geld voor het woonpakket en niet voor het lidmaatschap. Dus dat ik het openstaande bedrag nog steeds moet voldoen en dat er nog steeds een lopend lidmaatschap is bij de ANWB. Dit was dus even schrikken.
Vandaag heb ik contact opgenomen met ANWB en in het gesprek werd aangegeven dat er inderdaad een stopzegging bekend is van het woonpakket maar niet van het lidmaatschap, mijn probleem dus. Maar, mijn nieuwe adres wat ik in het gesprek in augustus heb doorgegeven, mede met de stopzegging van het lidmaatschap, was niet bekend bij hun! Ik heb de medewerkster proberen uit te leggen dat als het nieuwe adres niet bekend bij hun is, het toch duidelijk is dat er niets correct is doorgegeven en dat ik daarom inderdaad nog lid ben? Vanzelfsprekend wou ze hier niets van weten, ik moest maar gewoon betalen.
Ik heb TKB gebeld om te vertellen over wat er net besproken was in het gesprek met ANWB. Hier gaf de medewerkster aan dat als ik zwart op wit (email of brief) kan krijgen dat het nieuwe adres niet was doorgegeven toentertijd, en dus de stopzegging ook niet, ze er wat mee kunnen. Nu is mijn vraag hoe ik dit voor mekaar kan krijgen bij de ANWB?
Alvast bedankt
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ANWB-TKB
Re: ANWB-TKB
Vragen?????Mendya schreef:Nu is mijn vraag hoe ik dit voor mekaar kan krijgen bij de ANWB?
Mijn naam is Ben de Haas,ik heb een probleem met de ANWB ,ik ben 3 keer verhuist iedere keer heb ik naar iedereen een verhuis bericht gestuurt , dus ook naar de ANWB,ik kreeg op al die adressen gewoon mijn kampioen en mijn ANWB pasje,wat scherts mijn verbazing in 2013 kreeg ik tkb aan de telefoon die mij zei,u heeft een betalings achterstand,dat kan niet zei ik en toch is het zo zei de man.
Wat verbaasde mij de ANWB heeft in 2012 mijn rekening naar mijn oude adres gestuurt van 4 jaar geleden,ik heb ze daarop aangesproken maar de ANWB blijft erbij dat zij geen verhuisbericht hebben gehad.
Hoe kan het dan dat ik op al die adressen de kampioen en mijn pasje heeft gehad? ik moet nu 50 euro extra betalen om dat er een incasso heeft plaats gevonden,maar daar ga ik niet mee accoord,zij hebben fouten gemaakt niet ik,nu heb ik perongeluk een dubbele rekening betaalt en de heren van tbk halen gewoon dat geld eraf nu moet ik knokken om mijn eigen geld terug te krijgen.
Deze maatschappij krij van mij geen koude douce maar een ijsblok van 100 kilo.
kunt u hier wat aan doen.
mvg Ben de Haas
Wat verbaasde mij de ANWB heeft in 2012 mijn rekening naar mijn oude adres gestuurt van 4 jaar geleden,ik heb ze daarop aangesproken maar de ANWB blijft erbij dat zij geen verhuisbericht hebben gehad.
Hoe kan het dan dat ik op al die adressen de kampioen en mijn pasje heeft gehad? ik moet nu 50 euro extra betalen om dat er een incasso heeft plaats gevonden,maar daar ga ik niet mee accoord,zij hebben fouten gemaakt niet ik,nu heb ik perongeluk een dubbele rekening betaalt en de heren van tbk halen gewoon dat geld eraf nu moet ik knokken om mijn eigen geld terug te krijgen.
Deze maatschappij krij van mij geen koude douce maar een ijsblok van 100 kilo.
kunt u hier wat aan doen.
mvg Ben de Haas
De ANWB is helaas zeer onbetrouwbaar of in ieder geval erg onzorgvuldig wat betreft de gang van zaken bij een verhuizing.
Ik had keurig mijn nieuwe adres doorgegeven aan hen en kreeg sindsdien de Kampioen op mijn nieuwe adres. Dit leek mij bewijs ervan dat ze wisten dat ik verhuisd was.
Na enige maanden vind ik het raar geen rekening te krijgen van de verzekering van mijn voertuig(lopend bij ANWB), ik bellen, een dame vertelt me dat de rekening naar mijn oude adres gegaan is. Je moet apart naar de verzekering een adreswijziging sturen...
Gelukkig merkte ik het zelf op; De boete op niet verzekerd rondrijden is niet mals namelijk.
Door de korte tijd die ik nog had voor de verzekering verliep, maar naar een ANWB-winkel gegaan, in Zeist.
waar ze je ook nog fijn 10 minuten laten wachten omdat ze met elkaar staan te kletsen...
Ik had keurig mijn nieuwe adres doorgegeven aan hen en kreeg sindsdien de Kampioen op mijn nieuwe adres. Dit leek mij bewijs ervan dat ze wisten dat ik verhuisd was.
Na enige maanden vind ik het raar geen rekening te krijgen van de verzekering van mijn voertuig(lopend bij ANWB), ik bellen, een dame vertelt me dat de rekening naar mijn oude adres gegaan is. Je moet apart naar de verzekering een adreswijziging sturen...
Gelukkig merkte ik het zelf op; De boete op niet verzekerd rondrijden is niet mals namelijk.
Door de korte tijd die ik nog had voor de verzekering verliep, maar naar een ANWB-winkel gegaan, in Zeist.
waar ze je ook nog fijn 10 minuten laten wachten omdat ze met elkaar staan te kletsen...