Mooi staaltje victim blaming.Boesta schreef: ↑10 mei 2020 13:20Ik snap al die problemen met Badoo niet helemaal..
Ik heb al ongeveer 8 jaar zo'n account. Heb ooit in het begin een abonnement gehad. Dat heb ik na een tijdje stop gezet.
Ik heb nog nooit gehad dat zij zomaar geld van mijn bankrekening afschrijven. Ik snap dan ook niet waarom dat bij andere wel gebeurt..
Ik klik natuurlijk niet op iets waarmee ik een abonnement aanga. Soms weet ik niet helemaal zeker of het om een abonnementsdienst gaat. Dan klik ik erop op, zie dat het om een abonnementsdienst gaat, en klik dan gewoon op annuleren. Als je gewoon goed leest ga je niet zomaar ongewenst een abonnement aan. Als je niet goed genoeg leest, e/o zomaar wat klikt, ja dan kan het gebeuren dat je een abonnement hebt afgesloten. maar dat doe je dan toch echt zelf!
Leg dan eens uit hoe Badoo denkt te kunnen spammen (en zich voordoet als een collega?) Want daar heb je het niet over.
En, waar gewerkt word, worden fouten en foutjes gemaakt - zou best kunnen dat TS een 'glitch in the matrix' was waardoor betaling door Badoo per vergissing als 'toestemming voor incasso' werd gezien.
Daarmee betekent het niet direct dat TS (of anderen) niet goed gelezen hebben.
En - een ideal betaling is GEEN rechtsgeldige handtekening / toestemming incasso.
En voor 1 maand 4 x incasseren is ook niet omdat de klant niet goed gelezen zou hebben.
Dus - leuk dat het bij jou goed gaat / gegaan is - maar dit betekent niet dat het 'dus' andermans fout is, en badoo 100% foutvrij werkt.