LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] belasting teruggaven
-
belasting teruggaven
Ik heb 2 jaar geleden teveel belasting betaald en nu zit ik al weer 1 jaar op de teruggaven te wachten terwijl zij hier een half jaar de tijd voor hebben is het nu mogelijk om bij hun een deurwaarder langs te sturen ik bedoel als ik niet netjes op tijd betaal komt hij ook bij mij langs
Re: belasting teruggaven
Heb je een bevestiging dat je geld terug krijgt? Of heb je aangifte gedaan en nog geen reactie gekregen? Of heb je een bezwaar ingediend en nog geen reactie gehad? Beetje weinig info.
Als de belastingdienst jou geld moet geven en dat gebeurt nog niet, dan moeten ze daar in elk geval rente over betalen, wat mooi meegenomen is. Als je het wilt versnellen, kun je ze een aangetekende brief sturen en daarna natuurlijk de hele rattaplan met deurwaarders etc. starten. Maar weet je ook waarom je nog geen geld hebt gekregen? Heb je ze dat al gevraagd?
Als de belastingdienst jou geld moet geven en dat gebeurt nog niet, dan moeten ze daar in elk geval rente over betalen, wat mooi meegenomen is. Als je het wilt versnellen, kun je ze een aangetekende brief sturen en daarna natuurlijk de hele rattaplan met deurwaarders etc. starten. Maar weet je ook waarom je nog geen geld hebt gekregen? Heb je ze dat al gevraagd?
-
Re: belasting teruggaven
Ja ik heb een bevestiging dat ik het terug moet krijgen al binnen en bezwaar gemaakt ook maar ze zegen dat ik nog €30 moet betalen die ik allang heb betaald ik krijg van hun nog €30000 maar als ik dan bel blijkt dat er ergens die en schriftelijke aanslag nog niet verwerkt is nou ja over een maand ben ik dakloos door die