In 2005 heb ik een aantal schulden gemaakt. Deze liggen bij 2 deurwaarders. Het grootse gedeelte is al af betaald en zal even uitleggen hoe dat is gegaan.
Deurwaarder 1 heeft beslag gelegd op mijn inkomen en we hebben geregeld dat er 10 % van mijn inkomen in beslag wordt genomen.
Deurwaarder 2 legde ook beslag en dit is naar deurwaarder 1 gegaan en die verdeeld de 10% over beide deurwaarders.
Nu is deurwaarder 2 niet tevreden na ruim 4 jaar met de hoeveelheid die ze krijgen blijkbaar van deurwaarder 1 en komt bij me langs. Ik was niet thuis maar heb een brief voor me liggen waarin staat dat ik niets betaal en dat hij getracht heeft om beslag te leggen op mijn roerende zaken en dat hij dat heeft aangekondigd. Ik heb helaas nooit een brief mogen ontvangen van deurwaarder 2 dat ze langs zouden komen voor een inboedel beslag. Ze komen binnen 2 werkdagen terug met politie/sleutelmaker etc om dat alsnog te doen.
Ik ben van plan om maandag verhaal te gaan halen bij deurwaarder 2 en ik weet niet echt wat mijn rechtspositie is, heeft iemand enig idee of dit wel rechtsgeldig is omdat ze ook gewoon loonbeslag ontvangen van deurwaarder 1 en mij niet geinformeerd hebben dat ze langs zouden komen om beslag te leggen op mijn inboedel? En wat kan ik het beste bespreken maandag met de deurwaarder?
Groeten en bijvoorbaat dank