LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalingsvoorstel

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
ikkebenlief

betalingsvoorstel

Ongelezen bericht door ikkebenlief »

Wij zitten met een probleem

al enige tijd hebben we een conflict met een incasso buro

wij willen wel betalen dus een aflossingsregeling afspreken, maar zij willen zo een hoog bedrag dat ze niet akkoord gaan met ns bedrag

nu betalen we wel sinds enige maandjes netjes elke maand een bedrag dat we hadden willen afspreken

mijn vraag is nu :

kunnen ze doorgaan met de gerechtelijke stappen of mogen ze dat niet omdat ik netjes wat betaal, ondanks dat er dus geen regeling op paier staat

wie kan mij hier duidelijkheid over verschaffen ?

tevens is dit geval aan de orde voor een zaak die we al 3 jaar betalen maar waavan we het bedrag tijdelijk willen verlagen mdat we anders vastlopen. ook hun willen aan ons verzoek geen gehoor geven, wat nu

ik77

Re: betalingsvoorstel

Ongelezen bericht door ik77 »

Waarschijnlijk mag je wel een ander bedrasg per maand aflossen, maar dan komt er wel weer een aardig rentebedrag overheen, waardoor je nog langer aan het aflossen bent.
Ook hangt het van de bedragen af. Als je ineens ipv 200 euro in de maand 50 euro in de maand aflost, zou ik daar ook niet blij van worden... Als je ipv 200 nu 175 gaat aflossen moet er m.i. over te praten vallen, zeker als het tijdelijk is..

kanovaarder

Re: betalingsvoorstel

Ongelezen bericht door kanovaarder »

maximum incassobedragen

Al op Vara Kassa geschreven dan men u nooit met minder laten dan 90% van het bijstandsniveau.

Grootvader

Gesloten